استاندار تهران:

جهان ندای وحدت مسلمانان را در روز قدس رساتر از همیشه می‌شنود

محسنی بند پی گفت: جهان ندای وحدت مسلمانان را در روز قدس رساتر از همیشه می‌شنود.
کد خبر: ۴۵۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 07May 2021

جهان ندای وحدت مسلمانان را در روز قدس رساتر از همیشه می‌شنودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با صدور پیامی روز قدس را گرامی‌داشت.

متن این پیام به این شرح است:

روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار، حماسه آفرینی، ایثار و مقاومت است؛ در این روز جهان، بار دیگر ندای وحدت مسلمانان آزاده را رساتر از همیشه می‌شنود.

مردم شریف ایران اسلامی، امسال در حالی روز جهانی قدس این میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارند که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، همچون سال گذشته فرصت حضور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی وجود ندارد؛ اما با این حال مردم شریف ایران اسلامی با تمام وجود در کنار مردم فلسطین خواهند بود و از همراهی و تلاش برای آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر قدس دست بر نخواهد داشت.

ملت شهید پرور و قهرمان ایران با تجربه دفاع از حریم حرم و با تقدیم شهیدان والا مقامی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داده در مسیر مقاومت پیش قدم و در کنار ملت‌های مظلوم منطقه است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم بزرگوار ایران اسلامی در ماه پربرکت رمضان و تقدیر از همه تلاش‌ها و برنامه‌های فرهنگی مردم و دستگاه‌های مختلف به مناسبت این یوم الله مهم از همه عزیزان و به ویژه مردم شریف استان تهران استدعا دارم امسال که فرصت راهپیمایی و فریاد بر سر اشغالگران از ما گرفته شده است به طرق مختلف و به ویژه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی، فریادگر دادخواهی ملت مظلوم فلسطین باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها