فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مردان میدان آماده برچیدن بساط اشغالگران هستند

سردار کریمی در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امروز راه آزادسازی قدس شریف به مدد پشتیبانی های محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری هموار است و مردان میدان آماده برچیدن بساط اشغالگران هستند.
کد خبر: ۴۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 07May 2021

مردان میدان آماده برچیدن بساط اشغالگران هستند/امت حزب الله لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهند کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، در پیامی با تاکید بر اینکه روز قدس نماد مبارزه بی امان تا پیروزی است،اظهار داشت: امروز ایده حضرت امام (ره) تبدیل به جبهه مقاومت در منطقه شده و تفکر  ایشان به مظلومان جهان یاد داد تمام قد باید در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کرد و پیروزی از آن مستضعفین جهان خواهد بود.

متن کامل این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا بویژه شهدای جبهه مقاومت و شهدای مظلوم فلسطین و حزب الله و روح پرفتوح امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) که با هوشمندی و ابتکار خود در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه جهان اسلام با آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را نهادینه کرد.

روز جهانی قدس ابتکار راهبردی حضرت امام (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از ظلم، جنایت و اشغالگری است، حضرت امام(ره) با یک هوشمندی رسالتی مهم را برای مسلمانان تبیین نمودند و امروز با وجود رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) علاوه بر اینکه مسئله فلسطین همواره پویا مانده و تلاش های دشمنان آمریکایی و صهیونیستی برای حذف نام فلسطین یک به یک خنثی شده بلکه تحرکات جبهه مقاومت در صدر موضوعات و تحولات مهم بین­ المللی قرار دارد.

روز جهانی قدس نماد مبارزه بی امان تا پیروزی و به تعبیر حضرت امام (ره) روز جهان اسلام و روز حمایت علنی از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است و امروز به برکت این تفکر الهی بستر تشکیل نهضت جهانی ضد صهیونیستی و تولد هسته های مقاومت اسلامی در عرصه های منطقه‌ ای و بین‌المللی فراگیر شده است.

تردیدی نیست عمق راهبردی گفتمان جبهه مقاومت که محور آن فلسطین است امروز در سراسر عالم امتداد پیدا کرده و به برکت تفکر امامین انقلاب اسلامی شعله های خشم آزادی خواهان جهان نسبت به جنایات رژیم  کودک کش صهیونیستی و به ویژه آمریکا روز به روز در حال گسترش است.

امروز ملت های مسلمان تحت لوای پرچمی که سردار بزرگ میدان  "شهید بزرگ قدس حاج قاسم سلیمانی" و مدافعان حرم به اهتزاز درآورده اند در کنار مردم مظلوم فلسطین به مبارزه خود علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با شوری وصف ناپذیر ادامه خواهند داد و هیچگاه اجازه نمی دهند فتنه ها و توطئه های آمریکایی - صهیونیستی و خیالات خام ارتجاع عرب تعبیر شود.

امروز رژیم  منحوس صهیونیستی که اخیراً طعم تلخ ضربات مهلک و مرگبار جبهه مقتدر مقاومت را بیش از گذشته چشیده در سرزمین اشغالی به محاصره درآمده و صدای زنگ فروپاشی رژیمی که تصرف سرزمین های نیل تا فرات را در سر می پروراند به گوش می رسد و به وضوح قابل دیدن است.

امروز ایده حضرت امام(ره) که به مظلومان جهان آموخت باید تمام قد در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کرد تبدیل به نرم افزار جبهه مقاومت در منطقه و بین الملل شده و نیروهای خسته و مستاصل اسرائیلی از مقاومت نیروهای محاصره شده در غزه به ستوه آمده اند تا جایی که حتی نمی توانند ضعف و شکست خود را کتمان کنند، پس همانا براساس وعده خداوند قادر پیروزی از آن مستضعفین جهان است و به فرموده امام امت روزی که نماز جماعت را در قدس شریف اقامه کنیم دیر نخواهد بود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن آزادسازی قدس شریف ، جبهه مقاومت و مدافعان حرم اطمینان می دهیم ملت انقلابی ایران اسلامی و امت حزب الله لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهند کرد، اینک راه آزادسازی قدس شریف به مدد پشتیبانی های محور مقاومت و امت اسلامی تحت رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای بیش از هر زمان دیگری هموار است و مردان میدان آماده برچیدن بساط اشغالگران هستند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ  الْحَکِیمِ

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی»

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار