فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا در پیامی به مناسبت روز قدس:

روز قدس یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان است

امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام امیر شفیعی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند. این روز مانعی برای فراموشی اشغالگری های صهیونیست ها، راهی برای مقابله با اهداف اشغالگران و یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان برای کمک به فلسطینی ها و آزادی قدس است.

وظیفه سربازان ولایی ارتش در حمایت از مردم فلسطین، درک و فهم ارزش و بزرگی روز قدس است که نماد اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است، ارتشیان باید با بصیرت و روشن بینی در این روز بزرگ، مواضع ضد اسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را به دنیا نشان دهند.

بنده و همه همرزمانم در تیپ ۲۵ ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظّم رهبری مدظله العالی حضرت امام خامنه‌ای عزیز و اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می داریم که در روز جهانی قدس همگام با دیگر اقشار مردم و همراه با تمام نیروهای مسلح ایران اسلامی، در تحقق راهبرد مقام معظم رهبری و پرچمدار گفتمان مقاومت ضد استکباری در جهان فرمانده کل قوا مبنی بر انتقام خون شهید قدس(حاج قاسم سلیمانی) و اخراج تروریست های امریکایی از منطقه تا آخرین قطره خون ایستاده ایم.

سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها