دانشجویان و جوانان مردم را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی آگاه کنند/ صهیونیست‌ها عامل مشکلات دنیا

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با بیان اینکه جوانان و دانشجویان باید مردم را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاه کنند، گفت: مسلمانان باید توافق میان برخی کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کنند.
کد خبر: ۴۵۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 07May 2021

دانشجویان و جوانان مردم را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی آگاه کنند/ صهیونیست‌ها عامل مشکلات دنیابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد حسین عطایی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، روز قدس به شکل دیگری برگزار می‌شود.

بعد از کرونا هم باید از فضای مجازی برای حمایت از فلسطین استفاده کرد

وی ادامه داد: هر کسی تجربه متفاوتی از حضور در راهپیمایی‌های روز قدس دارد و از اینکه ناچاریم روز قدس را صرفاً در فضای مجازی برگزار کنیم خوشحال نیستیم. ولی سال‌ها بود که فلسطین اشغالی مخارج خود را برای فضای مجازی و تکنولوژی رسانه‌ای چندین برابر کرده بود و این ویروس کر‌ونا باعث شد که حضورمان را در فضای مجازی برای روز قدس افزایش بدهیم، که ان شاء الله پس از بهبودی وضعیت کرونا فعالیت‌های روز قدس به راهپیمایی‌های حضوری، محدود نشود.

مردم کشور‌های غربی دیگر به رسانه‌ها و سیاستمداران خود اعتماد و تمایلی ندارند

عطایی تاکید کرد: رسانه‌ها و سیاستمداران عالم غرب، برای حمایت از رژیم ظالم صهیونیستی، دست به هر اقدامی زدند و امروزه می‌بینیم که مردم عالم غرب دیگر به رسانه‌ها و سیاستمداران عالم غرب هیچ اعتمادی و تمایلی ندارند.

وی گفت: در انگلیس جهت تماشای تلویزیون مردم باید سالی ۱۵۹ پوند که حدوداً ۵ میلیون تومان هست پرداخت کنند که توسط bbc جمع می‌شود. بعد مردم می‌بینند که پایگاه خبری اصلی کشورشان در مقابل ظلم سکوت می‌کند و از ظالمینی مثل آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و  ترامپ طرفداری می‌کند. مردم در غرب از دروغ‌ها، سیاست‌ها و شعار‌های پوچ و توخالی سازمان ملل خسته شده اند.

 مخاطبان bbc و رسانه‌های دولتی در انگلیس کم شده است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کرد: امروز در انگلیس مخاطبان رسانه bbc و رسانه‌های دولتی کم شده است، ولی رسانه برخی انجمن‌های دانشگاه ها، پادکست‌های اینترنتی، صفحات یوتیوبی، و برخی رسانه‌هایی که به دولت وابسته نیست، افزایش پیدا کرده است.

عطایی افزود: انگلیس ادعای حقوق بشر و رعایت حریم خصوصی دیگران را دارد. اما در عمل می‌بینیم که پلیس هر وقت خواست موبایل یا لپ تاپ کسی را می‌گیرد و به اطلاعات آن (که مثلاً encrypted هست) به راحتی دسترسی پیدا می‌کند. بعد از طریق همین اطلاعاتی که به صورت غیرقانونی دسترسی پیدا کرده برای افرادی پرونده سازی می‌کند.

نقش یک شرکت صهیونیستی در سرقت اطلاعات مردم در غرب

وی اظهار داشت: اکنون یک شرکت اسرائیلی به نام cellebrite دستگاهی تولید کرده که با آن اطلاعات موبایل‌ها و دستگاه‌ها را هک می‌کند. این دستگاه توسط پلیس در کشور‌های مختلف خریداری شده و اکنون در حال استفاده است. شک ندارم که تمامی اطلاعات که پلیس در برخی کشور‌های غربی به آن دسترسی پیدا می‌کند توسط شرکت مذکور ثبت و ضبط می‌شود.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ادامه داد: رژیم صهیونیستی نهاد‌ها و فعالان سیاسی و حقوق بشری که از فلسطین حمایت می‌کنند را تحت نظر می‌گیرد و وقتی این رویکرد را با افزایش بایگانی اطلاعات پیوند بزنند، برای این افراد پرونده سازی می‌کنند.

 ترامپ واقعیت تفکر آمریکایی است

وی گفت: بعضی‌ها به ترامپ نگاه می‌کنند و می‌گویند که چقدر او پست و ظالم است. اما ترامپ واقعیت تفکر آمریکایی است و فقط روسای جمهور قبل از او مقداری مهارت بیشتری در بیان اظهارات خود داشتند، اما در برخورد تفاوت چندانی نداشتند.

رژیم صهیونیستی باعث بسیاری از مشکلات دنیا شده است

عطایی اظهار داشت: چقدر مسخره است که رژیمی کشوری را غصب کند و هر سال به مردمی ظلم کند بعد سازمان ملل اقدامی نکند. خب مشخصاً سازمان ملل کارایی خاصی ندارد. رژیم صهیونیستی مانند دزدان دریایی هستند که کشتی‌ای را دزدیده‌اند و سازمان ملل هم در مقابل این اقدام سکوت کرده است. رژیم صهیونیستی، سرطانی است که باعث بسیاری از مشکلات دنیا شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی کشور‌هایی که عنوان «اسلامی» را با خود همراه دارند یکی از مقدمات اخلاقی اسلامی را حتی رعایت نمی‌کنند. مسلمانان باید این توافق‌هایی که بین برخی کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی صورت گرفته را محکوم کنند.

عطایی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا باید از دخالت در امورات منطقه دست بکشند. حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا خیلی هزینه داشته است. ترامپ برای اینکه از رژیم صهیونیستی حمایت کند مجبور شد دست به هر اقدامی بزند و نهایتاً مردم آمریکا او را برکنار کردند.

جوانان باید مردم را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاه کنند

وی در پایان گفت: ان شاء الله که جوانان با مطالعه و اطلاع رسانی صحیح مردم را از جرایم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار