مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم:

حاج قاسم سلیمانی نماد عقلانیت و حافظ منافع ایران و اسلام بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم در همایش بین المللی «شهید قدس» گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد عقلانیت و حافظ منافع ایران و اسلام در غرب آسیا بود.
کد خبر: ۴۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 07May 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام شعبانزاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم امروز در همایش بین‌المللی «شهید قدس» با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: روز قدس از چند جهت دارای اهمیت است و اهمیت اول از آن جهت است که به رهبری یک رهبر الهی خلق شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: ویژگی دوم روز قدس این است که یک روز جهانی برای همه مسلمانان عالم است. روز قدس عامل همبستگی بین‌المللی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: اهمیت دیگر این روز، پیام جهانی روز قدس است. مسلمانان عالم زیر بار ظلم نمی‌روند. نه ستم می‌کنند و نه ستم می‌پذیرند. امام خمینی (ره) با ابتکار خودش جبهه بندی جهانی برای دفاع از امت مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

حجت الاسلام شعبانزاده با بیان اینکه ما ۴۸ ساعت فرصت داشتیم که برنامه همایش بین‌المللی شهید قدس را برنامه‌ریزی کنیم، گفت: این ابتکار و این اقدام از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و مجری این برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی قم است.

وی افزود: از همه مجموعه‌های حاضر در عرصه بین‌الملل که به صورت خودجوش نقش‌آفرینی کردند، و همچنین از شخصیت‌های حوزوی و شخصیت‌های مبارز حاضر در جلسه و فعالان حوزه مقاومت و عزیزانی که در بخش‌های مختلف تشکر می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم قدردان و حافظ پیام این همایش جهانی باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: قدس هنوز دارای اولویت اصلی جهان اسلام و ایران است و در هر شرایطی که باشیم از این همبستگی دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام شعبانزاده گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد عقلانیت بود و حافظ منافع ایران و اسلام در غرب آسیا بود. این همایش یک آغاز است و در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت تا از منطق پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که سپاه قدس از این منطق نمایندگی می‌کند و از شهید پرافتخار جبهه مقاومت دفاع کند. حقیقت این منطق روزبه‌روز برای مردم ایران و منطقه نمایان خواهد شد.

وی در پایان افزود: امیدواریم که لشکر حاج قاسم آزادسازی روز قدس را ببیند و با امامت امام عصر (عج) در مسجد الاقصی نماز را برپا کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار