بیانیه اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت روز قدس؛

روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران است

اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 07May 2021

روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد کرد.

در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه دارن صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را بهم گره زده و اعمال شیطانی و ادامه اشغالگری آنها، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

مردم انقلابی ایران اسلامی ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم خواهند کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با تاکید بر شعار محوری روز جهانی قدس سال ۱۴۰۰ 《آزادی قدس نزدیک است》و با توجه به اینکه آیین‌های گرامیداشت روز جهانی  قدس امسال در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه مند در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار