مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

نصب تابلوهای جدید مزیّن به نام شهدا، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: با کمک شهرداری تابلو‌های قدیمی و فرسوده شده کوچه‌ها نوسازی و بهسازی می‌شوند. نصب تابلو‌های جدید، نقش زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
کد خبر: ۴۵۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 08May 2021

نصب تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا بر ما واجب بوده و نام‌گذاری شوارع (خیابان‌ها) و معابر با نام شهدا، کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران فداکاری این ایثارگران انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تقدیر و تشکر از تلاش تمام افرادی که به روش‌های مختلف تا حد توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند، خاطرنشان کرد: تابلو‌های محله‌هایی که با نام شهدا مزین شدند، به‌مرور زمان فرسوده شده‌اند و نیازمند بازسازی و بهسازی هستند.

وی خشنودی خانواده شهدا را موجب خشنودی حضرت صاحب‌الزمان (عج) دانست و ابراز کرد: تابلو‌های جدید به نام شهدا و با اشکال مناسب‌تر در کوچه‌ها نصب‌شده و این اقدام موجب زنده نگه داشتن نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار