فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک‌شهر خبر داد؛

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت

صفوی از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در شهرستان نیک‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ - 08May 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «علی اکبر صفوی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک‌شهر با اشاره به دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان، اظهار داشت: «رضا رئیسی» فردی است که ماشین در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده که با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگیر شد.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت

وی در ادامه با بیان اینکه هر دو بسیجی شهید در نیک‌شهر اهل سنت بوده‌اند، افزود: در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۶:۴۵ در دهستان هیچان از توابع شهرستان نیک‌شهر برادر بسیجی «خدابخش غریب» فرمانده پایگاه شهید «عیسی درزاده» و «مسلم درزاده» با مسئولیت فرمانده دسته گردان بیت‌المقدس در روستای هیچان توسط «مهراب صلاحی» برادر شرور «حسن صلاحی» به شهادت رسیدند.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک‌شهر ادامه داد: شهید خدابخش غریب‌زاده متولد ۱۳۵۳، فرهنگی بود و یک دختر و دو پسر داشت. مسلم درزاده نیز متولد ۱۳۷۴ بود.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت

وی در خصوص جزئیات شهادت این دو بسیجی، گفت: شهید خدابخش با سلاح کلاشینکف مورد تیراندازی قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت، مجروح شده و به شهادت رسید. شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از تیراندازی گروگان گرفته شده بود و در صندوق ماشین حبس بود و دستانش با لنگ بلوچی بسته بود. روز شهادت خدابخش، شهید درزاده نیز دو تیر به قفسه سینه‌اش برخورد کرده و شهید می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار