مدیرکل بنیاد هرمزگان:

پرداخت تسهیلات مناسب به ایثارگران نیازمند تعامل بیشتر است

ناوکی گفت: پرداخت تسهیلات فوری و مناسب به ایثارگران، با تعامل و همکاری بین صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بانک دی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۴۵۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ - 09May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان امروز در نشست با «غلامرضا باقرزاده» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد هرمزگان، «اسماعیل عالمی‌نسب» رئیس بانک دی شعبه خلیج‌فارس و «اسماعیل عامری» رئیس منطقه صندوق قرض‌الحسنه شاهد این استان، اظهار داشت: با توجه به بخشنامه جدیدی که در خصوص پرداخت تسهیلات به جامعه شاهد و ایثارگر مصوب شده است باید تلاش کنیم در شرایط اقتصادی کنونی باعث رضایتمندی این عزیزان باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ایجاد اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار را ضروری دانست و افزود: سال 1399 نسبت به گذشته، با همراهی و هماهنگی بسیار خوبی که بین کارکنان بنیاد، صندوق قرض‌الحسنه شاهد این استان و بانک دی خلیج‌فارس وجود داشت تسهیلات قابل توجهی در اختیار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی فرصتی برای ایجاد اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار است، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با پرداخت وام و تسهیلات از طرح‌های خوداشتغالی فرزندان ایثارگران حمایت می‌کند.

ناوکی با تأکید بر اینکه ارتباطات مناسب بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی سبب رفع زودهنگام مشکلات می‌شود، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات فوری و مناسب به ایثارگران نیازمند تعامل و همکاری بیشتر پرسنل صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بانک دی است.

در این نشست راهکارهای گوناگون و مناسبی در راستای جذب اعتبارات اختصاص داده شده توسط کارکنان بنیاد هرمزگان، صندوق قرض‌الحسنه شاهد این استان و بانک دی شعبه خلیج‌فارس بیان و مصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها