پیام تسلیت معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد در پی حادثه تروریستی در افغانستان

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدای افغانستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 10May 2021

پیام تسلیت معاونت امور فرهنگی در پی حادثه تروریستی در افغانستانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدای افغانستان را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون

«بیش از شصت نفر از نوجوانان و جوانان افغانستان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری سهمگین قربانی کینه دشمنان حقیقت و دانائی و نگهبانان ظلمت و تیرگی شدند. بسیاری از مردان و زنان افغانستان که زخم‎های جنگی طولانی را بر سینه دارند چشم انتظار شکوفائی این نوجوانان معصوم بودند تا کشورشان را در شکوه دانائی و خردمندی و صلح و آرامش ببینند.

بی‌تردید هزاران نوجوان افغانی قدر گوهر گرانبهای علم و معرفت را که همان چیزی است که دشمنان افغانستان می‌خواهند مردم را از آن محروم کنند، می‌‎دانند و هر چند با اندوه غم دوستان از دست رفته اما با امید به آینده‎ای روشن چراغ دانائی را در همان مکتب سیدالشهداء و نیز در همه دانشگاه‌ها و مکاتب افغانستان پر فروغ خواهند کرد.

ما ضمن عرض تسلیت به همه داغدیدگان این حادثه غم‎‌انگیز از خداوند می‎خواهیم هرچه زودتر آرامش و آسایش در این کشور فراگیر شود».

معاونت امور فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار