نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

یمن باتلاق سعودی‌هاست/ عربستان چاره‌ای جز تغییر سیاست در قبال ایران ندارد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه‌ یمن باتلاق سعودی‌هاست، گفت: ایران اسلامی در منطقه حرف آخر را می‌زند و سعودی‌ها چاره‌ای جز تغییر روش و چرخش سیاست‌های خود در قبال کشورمان ندارند.
کد خبر: ۴۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 12May 2021

آمریکا به سعودی‌ها در یمن کمک نکرد/ خدمت رسانی پادشاهی عربستان به ایالات متحده بی فایده استحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تغییر موضع ولیعهد عربستان سعودی در قبال ایران و احتمال برقراری روابط دیپلماتیک میان تهران و ریاض اظهار داشت: سعودی‌ها وقتی مشاهده کردند که خدمت به آمریکا برای آن‌ها دستاوردی ندارد و آمریکا در قضیه‌ یمن، پشت آن‌ها را خالی کرده‌ است، روند چرخش در سیاست‌های خود را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به ناکامی رژیم سعودی در جنگ علیه ملت یمن گفت: یمن باتلاق سعودی‌هاست و به دلیل اینکه آن‌ها نتوانسته‌اند از باتلاق یمن خارج شوند، موضع خود را در قبال ایران تغییر داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: دوره سلطه ابرقدرت‌ها به سر آمده است و این ایران اسلامی است که در منطقه حرف آخر را می‌زند و می‌تواند به کشورهای منطقه کمک کند؛ لذا سعودی‌ها چاره‌ای جز تغییر روش و چرخش سیاست‌های خود ندارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها