گروه‌های مقاومت فلسطین برای رژیم صهیونیستی ضرب‌الاجل تعیین کردند

گروه مقاومت «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجد الاقصی ضرب‌الاجل تعیین کرد.
کد خبر: ۴۵۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 10May 2021

گروه‌های مقاومت فلسطین برای رژیم صهیونیستی ضرب‌الاجل تعیین کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوعبیده» سخنگوی گروه مقاومت کتائب عز‌الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز (دوشنبه)، در بیانیه‌ای درباره حضور نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به تل‌آویو هشدار داد.

بر اساس بیانیه مذکور، فرماندهی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تا ساعت شش امروز (به وقت محلی) نیرو‌ها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت‌شده را آزاد کند.

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که لحظاتی قبل منابع صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ خود را در پی بالاگرفتن درگیری‌ها در قدس به حالت تعلیق درآورده است.

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال یافتند.

نظامیان صهیونیست، دیشب، در باب العامود در مسجدالاقصی به فلسطینی‌ها حمله کردند تا آن‌ها را متفرق کنند. آن‌ها همچنین تعدادی از معترضان فلسطینی را در محله شیخ جراح و باب العامود بازداشت کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها