امروز اتفاق افتاد؛

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/ درگیری با فلسطینیان

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سایه حمایت نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.
کد خبر: ۴۷۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ - 30August 2021

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/ درگیری با فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند. شهرک‌نشینان امروز دوشنبه بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند.

به گزارش فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعار‌های ضد اسلامی کردند. به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی اتفاق افتاد.

حدود دو ماه پیش بود که جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای تعرض هیأت آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در بیانیه جنبش حماس آمده است: این اقدام مردود و نادرست است. همانطور که همیشه تاکید کردیم، این اقدام بیانگر سیاست‌های جانبدارانه آمریکا از مواضع رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این بیانیه آمده است که تکرار چنین اقداماتی، دشمن صهیونیستی را تشویق به حماقت بیشتر کرده و موجب تشدید تنش خواهد شد و آتش برافروخته در اراضی اشغالی به ویژه در قدس را شعله‌ورتر خواهد کرد. ایالات متحده آمریکا مسئول این اتفاقات است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار