تحلیلگر مسائل منطقه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عواقب خطرناکی برای ملت فلسطین دارد/ «اسرائیل» یک رژیم تروریستی است

هانی‌زاده با بیان اینکه اسرائیل کشور نیست، بلکه یک پادگان نظامی و تروریستی است، گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار و کودک‌کش است که در طول ۷۰ سال گذشته صد‌ها هزار فلسطینی را به خاک و خون کشیده و آواره کرده است.
کد خبر: ۴۵۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴ - 12May 2021

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عواقب خطرناکی برای ملت فلسطین دارد/ «حسن هانی‌زاده» تحلیلگر مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، درخصوص فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند، علمای اسلامی و مسیحی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را حرام شرعی اعلام کنند، اظهار داشت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این‌خصوص برآیند نگاه دقیق و کاملاً راهبردی ایشان به مسئله فلسطین است؛ چون در حال حاضر اکثر رژیم‌های مرتجع عربی به‌دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند که این اقدام آن‌ها یک خیانت آشکار به آرمان ملت مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: متاسفانه رژیم‌های مرتجع عربی با کمک به رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین آشکارا به ملت فلسطین ظلم می‌کنند.

هانی‌زاده با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عواقب و پیامد‌های خطرناکی برای منطقه و ملت مظلوم فلسطین دارد، گفت: علمای اسلامی و مسیحی باید با تکیه بر راهکاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد، با برگزاری نشست هم‌اندیشی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را حرام شرعی اعلام کنند.

وی در ادامه درباره بخش دیگری از فرمایشات معظم‌له مبنی بر اینکه اسرائیل کشور نیست، بلکه پادگان نظامی است، افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار و کودک‌کش است که صد‌ها هزار شهروند فلسطینی را در طول ۷۰ سال گذشته به خاک و خون کشیده و سرزمین‌های آن‌ها را به اشغال در آورده است.

هانی‌زاده گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال اعم از مرد و زن در رژیم صهیونیستی نظامی هستند؛ چون همه آن‌ها برای سرکوب ملت فلسطین دوره‌های نظامی سپری کرده‌اند. به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که تعبیر رهبری در خصوص اینکه اسرائیل کشور نیست، بلکه یک رژیم پادگانی و تروریستی است کاملاً دقیق و هوشمندانه است و ناشی از نگاه دقیق و راهبردی ایشان نسبت به مسائل فلسطین اشغالی است که در حقیقت رژیم صهیونیستی با استفاده از پشتوانه بین‌المللی هزاران بار جنایت علیه ملت فلسطینی‌ها مرتکب شده است.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار