مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع):

بسیجیان با تبیین شاخصه‌ها، فضای انتخاب فرد اصلح را فراهم کنند

حجت‌الاسلام «شجاعی‌مهر» گفت: بسیجیان باید شاخصه‌ها را بشناسند و با تبیین آنها برای مردم و بصیرت افزایی بتوانند فرد اصلح را در جامعه انتخاب کنند.
کد خبر: ۴۵۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 11May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام ‌«حسن شجاعی مهر» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ‌امروز در همایش سالانه ابلاغ برنامه ۱۴۰۰ بسیج با اشاره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کانون‌های بسیج باید در جهت تبیین انتخاب فرد اصلح که شاخصه‌های آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره شده است برای آحاد مردم و بسیجیان هدف‌گذاری و برنامه ریزی کنند.

وی با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 27 خرداد سال جاری ابراز داشت: بسیجیان و منتسبین به سپاه تحت هیچ شرایطی حق جبهه گیری موافق یا علیه نامزدی را ندارند.

شجاعی مهر افزود: بسیجیان باید همواره این را بدانند که به جای تخریب کسی و یا تبلیغ برای فردی باید شاخصه‌ها را بشناسند و با تبیین شاخصه ها برای مردم بصیرت افزایی نمایند تا بتوانند فرد اصلح را در جامعه انتخاب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) در پایان از رابط ها و مسئولان قسمت های حوزه ها خواست تا در اجرای برنامه ها با یکدیگر تعامل داشته و مانند سایر برنامه های بسیج برای اجرای آن نیز اهمیت قائل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار