فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی در بالاترین سطح آماده پاسخ به هرگونه تهدیدی است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز نیروی پدافند هوایی در همه زمینه‌ها در لبه فناوری روز دنیا قرار دارد و این توانمندی‌ها ما را در پاسخ به هرگونه تهدید دشمنان در بالاترین سطح آمادگی قرار داده است.
کد خبر: ۴۵۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 11May 2021

توانایی پاسخ به هر گونه تهدید دشمنان را در بالاترین سطح داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر (ع) در جمع هنرآموزان و کارکنان وظیفه این یگان، ضمن قدردانی از زحمات امیر شهید «جلیلوند» فرمانده سابق این مرکز آموزشی، به بیان نقش بی‌بدیل پدافند هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس و نقش کلیدی این نیرو در عملیات‌های مختلف همچون والفجر ۸ را تشریح کرد.

وی گفت: پدافند هوایی در جنگ تحمیلی در ساقط کردن جنگنده‌های بعثی موفق عمل کرد و در این زمینه شهدای فراوانی تقدیم این خاک مقدس و اسلام عزیز شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: رزمندگان امروز همچون شهید جلیلوند پا جای پای همان دلاورمردان دفاع مقدس گذاشته و همان راه مقدس را ادامه می‌دهند.

امیر صباحی‌فرد به پیشرفت‌های پدافند هوایی در بخش‌های مختلف راداری، موشکی و فناوری ارتباطات اشاره و عنوان کرد: به حمد الهی و با تلاش کارکنان متعهد و انقلابی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این نیرو در زمینه تجهیزات دفاعی و راداری و فراهم کردن بستر‌های مختلف ارتباطی به خودکفایی کامل رسیده است و در همه زمینه‌ها در لبه فناوری روز دنیا قرار دارد و این توانمندی‌ها ما را در پاسخ به هرگونه تهدید از سوی دشمنان در بالاترین سطح آمادگی قرار داده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر (ع) اراک، مرکز پایش تصویری این مرکز را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها