مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

آمریکا مورد اعتماد نیست/ دشمن به دنبال دوقطبی سازی است

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: آمریکا مورد اعتماد نیست، اهداف باطلی دارد و به پیمانش عمل نمی‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ - 12May 2021

آمریکا مورد اعتماد نیست و به پیمانش عمل نمی‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع پایوران ساری با تأکید بر بصیرت‌افزایی و بیان اینکه باید از واقعه تاریخ اسلام درس عبرت بگیریم، اظهار داشت: باید وقایع را درست بررسی کرده و تشخیص درست بدهیم تا تاریخ دوباره تکرار نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه بعد از انقلاب پیامبر (ص) به انحراف کشیده شد، اما انحراف انقلاب امام خمینی (ره) به انحراف نرفت، بیان کرد: بعد از ارتحال پیامبر (ص) کسی که بر مسند تکیه زد از جنس پیامبر (ص) نبود لذا بعد از ارتحال امام (ره) کسی آمد که راه و مکتب امام را ادامه داد.

حجت الاسلام تسخیری به اعتراف رسانه‌های معاند، اشاره و اضافه کرد: رسانه‌های معاند می‌گویند انقلاب ایران توسط نوار کاستی که از امام در تبعید برای مردم ضبط می‌شد، بوجود آمد، اما امروزه با داشتن رسانه‌های غول پیکر و هزینه‌های کلان، بر علیه جمهوری اسلامی، همچنان نظام اسلامی ایستاده است و مغلوب نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش‌های دیگر سخنان خود به حادثه تاریخی جنگ صفین پرداخت و افزود: جنگ‌هایی که در عصر امیرالمومنین علی (علیه السلام) رقم خورد با جنس جنگ صفین متفاوت است؛ لذا هشت سال جنگ برعلیه انقلاب توسط آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها تحمیل شد، اما فتنه‌هایی که بعد از ارتحال امام (ره) رقم خورد خطرناک‌تر بود برای نمونه فتنه ۸۸ اگر برای هر کشوری رقم می‌خورد آن کشور فرو می‌پاشید.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به فایل صوتی فردی که مدعی دیپلماسی و مسئول بلندپایه سیاسی نظام است، خاطرنشان کرد: یک نفر سخنرانی می‌کند، اوضاع را بهم می‌ریزد و صدای ضدانقلاب و صدای آمریکایی‌ها می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه فایل صوتی برای تفرقه و دوقطبی سازی میدان و دیپلماسی است، اضافه کرد: برخی‌ها انقدر دوقطبی سازی را برجسته می‌کنند تا مردم را مغلوب اهداف خود کنند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور که گفت ما در جنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: برخی‌ها اهل دوقطبی سازی هستند و دوقطبی جنگ و رفاه راه انداختند، اما امروزه دم از جنگ اقتصادی می‌زنند، اما نه تنها سایه جنگ را از سر مردم بر نداشتند بلکه تهدیدات و سختی کار را برای مردان میدان بیشتر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قران گفت: برخی‌ها دشمن را بزرگ جلوه می‌دهند و نظام را تضعیف می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری برخی مسئولان از خود ضعف نشان می‌دهند، گفت: عده‌ای مدعیان ولایتمداری هستند، اما برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه عده‌ای همه مشکلات کشور را به مذاکره گره زدند، افزود: عده‌ای در درون نظام با تفکر لیبرالی هستند که دوقطبی سازی کرده و گفتند که در مذاکرات و برجام، از خطوط قرمز نظام عبور کردیم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که اگر ما از دست غرب نجات پیدا کردیم از دست غربگرا در امان نیستیم، گفت: این همه مشکلاتی که آمریکا برای آن بوجود آمده، اما عده‌ای در کشور قبله‌گاه‌شان آمریکا است؛ لذا این عده اصحاب انقلاب و امام نیستند و دروغ می‌گویند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه آمریکا مورد اعتماد نیست، اما برخی‌ها به دشمن اعتماد کردند، افزود: دشمن حرف‌های خوبی می‌زند، اما اهداف باطلی دارد لذا به پیمانش عمل نمی‌کند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن اهل خدعه و نیرنگ است، خاطرنشان کرد: دشمن به گونه‌ای در مذاکرات خدعه کرده است که می‌گفتند هم روح برجام و هم جسم برجام را آمریکایی‌ها نقض کردند، اما امروزه در تلاش هستند تا جسم برجام را احیا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به انتخابات گفت: دشمن نگران انتخابات است لذا به دنبال دوقطبی سازی است از همین رو انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن در تلاش است مردم را بر سریک دو راهی قرار دهد، تصریح کرد: تفکری که به آمریکایی‌ها اعتماد دارد، اما به جوانان خود اعتماد ندارد و با بی‌تدبیری نمی‌تواند از ظرفیت درونی استفاده کند تنها با انتخاب اصلح می‌توان از این تفکر و مشکلات عبور کرد که آن هم تشکیل یک جوان مومن انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار