رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه تأکید کرد؛

افزایش حملات مقاومت در صورت تداوم تجاوز صهیونیست‌ها

«هنیه» تاکید کرد که تا وقتی که رژیم صهیونیستی دست از حملات خود علیه قدس و غزه برندارد، مقاومت هم حملات خود را به سرزمین‌های اشغالی را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 13May 2021

هنیه: تا وقتی اسرائیل دست از تجاوز نکشد، پاسخ مقاومت بیشتر می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که تا زمانی که رژیم اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهد، حملات مقاومت هم بیشتر خواهد شد.

وی شامگاه چهارشنبه به شبکه الجزیره گفت که قدس موضوع اصلی گفت‌وگوی میان مقامات حماس با طرف‌های مختلف منطقه است و همه طرف‌ها درباره ضرورت توقف اقدامات رژیم اشغالگر در قدس اتفاق نظر دارند.

هنیه بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس و غزه تأکید و عنوان کرد که مقاومت به جرایم رژیم اشغالگر در قدس، نوار غزه و در هر کجا پاسخ می‌دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه برج‌های مسکونی را ویران و غیرنظامیان را می‌کشد.

وی درباره واکنش آمریکا به اتفاقات فلسطین گفت: تا زمانی که آمریکا در واقع امر کاری انجام ندهد، به حرف‌های آن اهمیتی نمی‌دهیم. دولت آمریکا باید بی‌طرفی خود را در قضیه فلسطین ثابت کند.

هنیه با اشاره به حملات سنگین راکتی مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی افزود: رژیم اشغالگر چیز جدیدی از ما دید و اگر بخواهد به حملات خود ادامه دهد، ما هم حملات بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار