سردار اشتری:

ملاک عمل در نیروی انتظامی، فرمایشات مقام معظم رهبری است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همه ما در قبال حکم مقام معظم رهبری مسئولیت داریم ضمن اینکه فرماندهان قبلی نیز این چنین رفتار می کردند.
کد خبر: ۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ - 29April 2015

ملاک عمل در نیروی انتظامی، فرمایشات مقام معظم رهبری است

به گزارش " دفاع پرس "، سردار حسین اشتری ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبانیه ، توفیق شرفیابی فرماندهان ناجا به محضر مقام معظم رهبری را نشانه اهتمام ایشان به این نیرو عنوان کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنای ماموریت نیروی انتظامی در سال 94 و برنامه ششم خواهد بود.

فرمانده ناجا خطاب به فرماندهان این نیرو گفت: همه ما در قبال حکم مقام معظم رهبری مسئولیت داریم ضمن اینکه فرماندهان قبلی نیز این چنین رفتار می کردند.

سردار اشتری تصریح کرد: با توجه به ناامنی و بی ثباتی کشورهای پیرامونی، جمهوری اسلامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همدلی و همزبانی در ناجا باید بین فرماندهان و مدیران ارشد این نیرو، سپس کارکنان و مردم و در نهایت دستگاه های برون سازمانی وجود داشته باشد.

 تجمیع بانک های اطلاعاتی پلیس های تخصصی

وی از کشف 90 درصدی جرایم سایبری خبر داد و افزود: بیش از 90 درصد سرقت های مهم براساس تمرکز پلیس بر روی آن، به کشف منجر شده است.

این مقام ارشد انتظامی به تجمیع بانک های اطلاعاتی پلیس های تخصصی تاکید و تصریح کرد: در ناجا ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد .

 نیروی انتظامی باید یک سازمان رو به جلو و پیشرو باشد

این مقام ارشد انتظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات مبتکرانه و نوآورانه اشاره کرد و با بیان اینکه نیروی انتظامی باید یک سازمان رو به جلو و پیشرو باشد، اظهارداشت: اقدامات خوبی تاکنون در این سازمان انجام شده که قدردان آن هستیم؛ به هیچ عنوان قائل به حفظ وضع موجود نیستیم و حتماً این سازمان باید گام هایی در راستای پیشرفت بردارد.

وی بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و فناوری های نوین در ماموریت های نیرو خصوصاً حفاظت از مرزها تاکید کرد و گفت: طی چند سال اخیر، این نیرو به تکنولوژی های روز دنیا تجهیز شده است.

 مردم باید از اقتدار پلیس لذت ببرند

سردار اشتری به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص "اقتدار و رافت" اشاره کرد و گفت: اقتدار پلیس باید به گونه ای باشد که مردم از آن لذت ببرند و پشت مجرمان از آن بلرزد؛ در اقتدار ما نباید کار خلاف شرع صورت بگیرد.

برخورد مناسب و خوب ماموران کلانتری ها با ارباب رجوع

وی در ادامه با بیان اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها همچنان اولویت نیروی انتظامی به شمار می آید، گفت: ماموران کلانتری ها باید با ارباب رجوع برخورد مناسب و خوبی داشته باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به اجرای طرح مکنا، تصریح کرد: فرماندهان باید بر نحوه عملکرد ماموران تحت امر خود خصوصاً در کلانتری ها و پاسگاه ها نظارت داشته باشند.

سردار اشتری بر حمایت و پشتیبانی از ماموران خوب و وظیفه شناس تاکید و تصریح کرد: تیغ ماموران پلیس نباید کند شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار