فرمانده «حشد شعبی» عراق:

در یاری قدس شریف کوتاهی نمی‌کنیم/ «جهاد اکبر» در برابر صهیونیست‌ها

یکی از فرماندهان «حشد شعبی» عراق با اشاره به تحولات اخیر در اراضی اشغالی، تأکید کرد: «حشد شعبی» به عنوان یک سازمان رسمی در عراق، مقاومت فلسطینیان را جهاد اکبر در برابر صهیونیست‌ها می‌داند.
کد خبر: ۴۵۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 13May 2021

در یاری قدس شریف کوتاهی نمی‌کنیم/ «جهاد اکبر» در برابر صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شعیب ابو یاسین» از فرماندهان سازمان «حشد شعبی» عراق در واکنش به تحولات اراضی اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: سازمان حشد شعبی از مقاومت و ملت فلسطین و تلاش‌های آن‌ها برای بازپس گرفتن حقوق خود از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.

این فرمانده حشد شعبی یادآور شد: ما مقاومت فلسطین در مقابل نیرو‌های اشغالگر صهیونیست را مقاومت تمام ملت‌های آزاده‌ای می‌دانیم که به دنبال آزادی در مقابل اشغالگران و به دست آوردن حقوق مشروع خود هستند.

شعیب ابو یاسین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حشد شعبی به عنوان یک نیروی رسمی امنیتی در عراق مقاومت فلسطینیان را جهاد اکبر برای بازپس گیری حقوق ملت آزاده فلسطین از دست صهیونیست‌ها می‌داند.

وی افزود: ما آماده ایم تا طبق دستور فرماندهی حشد شعبی هر گونه کمکی را به فلسطینیان ارائه کنیم و در یاری قدس شریف کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار