با هدف ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی؛

پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می‌شود

پویش «یک تجربه معنوی» به منظور ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی و کمک مومنانه به همت فرهنگسرای گلستان در شهر تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 15May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سعید رنجبریان» رییس فرهنگسرای گلستان، اظهار داشت: پویش یک تجربه معنوی با هدف دستگیری از نیازمندان، مهربانی با طبیعت، دیدار و معاشرت با سالمندان، صله رحم، ایثار و فداکاری و... برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: در این پویش شهروندان با انتشار یک تجربه معنوی در فضای مجازی به صورت نوشته، فیلم و عکس از ارتباط با خدا و انجام دادن کارهایی که حال دلشان را خوب کرده می‌توانند با هشتگ؛ یک تجربه معنوی در این پویش و مسابقه شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: شهروندان همچنین می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

رنجبریان افزود: پویش یک تجربه معنوی تا یک تیر مصادف با ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت و در پایان این پویش و مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت در پایان از تمامی شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش بزرگ، کمک کنند تا هر چه بیشتر و بهتر این همدلی و مهربانی که نیاز اصلی امروز جامعه ما است در شهر تهران صورت بگیرد.

فرهنگسرای گلستان به نشانی، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار