مدیر خبرگزاری النخیل عراق در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فلسطینی‌ها انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کردند/ صهیونیست‌ها زبان مذاکره نمی‌فهمند

حکیم با تاکید بر اینکه کنترل امور در اراضی اشغالی از دست صهیونیست‌ها خارج شده است، گفت: ۷۳ سال مذاکره حکام عربی با صهیونیست‌ها جواب نداد؛ اما در مقابل آنچه که در این ۷۳ سال محقق نشد، جوانان و مقاومت اسلامی آن را با موشک محقق ساختند.
کد خبر: ۴۵۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶ - 16May 2021

فلسطینی‌ها انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کردند/ صهیونیست‌ها زبان مذاکره نمی‌فهمند«محمدعلی الحکیم» مدیر خبرگزاری النخیل عراق در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس در خصوص تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: به‌نظر می‌رسد انتفاضه موشکی فلسطینی‌ها به این زودی‌ تمام نمی‌شود و ادامه خواهد داشت؛ این انتفاضه تاکنون مصیبت بزرگی برای رژیم صهیونیستی به‌وجود آورده و خواهد آورد.

مدیر خبرگزاری النخیل گفت: برخی از کشورها مثل قطر و مصر با درخواست آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با مذاکره جلوی این انتفاضه را بگیرند؛ ولی بعید به‌نظر می‌رسد که فلسطینی‌ها و مقاومت اسلامی دست از حمله بردارند.

وی افزود: برد موشک‌های مقاومت اسلامی قبلا تا ۱۰۰ کیلومتر بود؛ اما در حال حاضر برد موشک‌های آن‌ها تا ۲۰۰ کیلومتر نیز ارتقا یافته است.

این کارشناس عراقی با بیان اینکه موشک‌های مقاومت اسلامی قلب تل‌آویو را مورد هدف قرار می‌دهند، تصریح کرد: رسیدن موشک‌های مقاومت اسلامی به قلب تل‌آویو پیام مهمی را به صهیونیست‌ها مخابره می‌کند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بدانند که فلسطینی‌ها انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کرده‌اند و صهیونیست‌ها دیگر خواب راحتی نخواهند داشت.

حکیم با تاکید بر اینکه دوران بزن و در رو تمام شده است، گفت: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این روزها در باتلاق بزرگی فرو رفته است و دیگر نمی‌تواند از این باتلاق نجات پیدا کند.

مدیر خبرگزاری النخیل با اشاره به خیانت ۷۰ ساله برخی از حکام عربی به فلسیطینی‌ها بیان داشت: در طول هفت دهه حاکمان کشورهای عربی هیچ کمکی به فلسطینی‌ها نکردند و اگر کمک می‌کردند الان وضعیت فلسطینی‌ها به این شکل نبود، اما از زمانی که فلسطینی‌ها به مقاومت اسلامی تکیه کردند، توانستند، تل‌آویو را موشک‌باران کنند که این پیام آشکاری برای حکام عربی و صهیونیست‌ها دارد‌.

وی گفت: انتفاضه ۲۰۲۱ معادله و زمین بازی را تغییر داده است و برخی از حکام عربی را که به فکر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، در باتلاق عظیمی گرفتار کرده، چون این انتفاضه با انتفاضه‌های قبلی فرق ریشه‌ای دارد.

این فعال رسانه‌ای در ادامه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ضربه سنگینی به محور مقاومت زد، تصریح کرد: اما با شهادت این دو فرمانده میخ دیگری بر تابوت صهیونیست‌ها کوبیده شد و قطعا خون این دو شهید منطقه را به پیروزی نهایی بر استکبار نزدیک خواهد کرد.

حکیم با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها بر مصر و قطر فشار می‌آورند تا با مذاکره حملات مقاومت اسلامی را متوقف سازند، اما تلاش آن‌ها بی‌فایده است، تصریح کرد: چون اداره امور از کنترل صهیونیست‌ها و حکام عربی خارج شده است و به دست جوانان افتاده است، الان زبان، زبان موشک شده است؛ چون ۷۳ سال گفت‌وگو جواب نداده و هر روز شاهد اشغال سرزمین‌های فلسطینی‌ها و آواره شدن آن‌ها می‌‌شویم و آنچه را که این روزها مقاومت اسلامی محقق ساخته است، طرفداران سازش و مذاکره ۷۳ ساله آنرا تحقق نبخشیده‌اند.

وی گفت: با توجه عزم و وحدت فلسطینی‌ها در انتفاضه جدید که همه یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند، به‌نظر می‌رسد در پنج سال آینده شرایط سختی برای صهیونیست‌ها رقم خواهد خورد. 

مدیر خبرگزاری النخیل گفت: امروزه جهان اسلام به پا خاسته‌اند و می‌بینیم که اعتراضات مختلفی در پارلمان‌های عربی مثل مصر، اردن و برخی از کشورهایی که عادی‌سازی روابط با این رژیم را دنبال می‌کردند، صورت گرفته است که به نظر می‌رسد این انتفاضه روابط این کشورها را با این رژیم قطع خواهد کرد‌.

حکیم در پایان بیان داشت: قطعا پیروزی نهایی از آن کودکان فلسطینی است که با خیانت برخی از حکام عربی توسط رژیم غاصب صهیونیستی قتل‌عام می‌شوند.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها