معاون سیاسی سپاه:

فرجام مقاومت فلسطینیان آزادی قدس است

سردار جوانی گفت: حامیان صهیونیست‌ها مثل آمریکا و اروپا دچار فرسایش قدرت شده‌اند؛ لذا فرجام مقاومت چیزی جز آزادی قدس نخواهد بود و روند تحولات نیز از این موضوع حکایت دارد.
کد خبر: ۴۵۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 17May 2021

فرجام مقاومت فلسطینیان آزادی قدس استسردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره تحولات اخیر جبهه مقاومت در جنگ با رژیم اشغال‌گر اظهار داشت: این روز‌ها وضعیت سرزمین‌های اشغالی و نبردی که بین جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی رخ داده است، حکایت از آن دارد که اساساً فصل نوینی در تاریخ مبارزات فلسطینی‌ها با صهیونیست‌های غاصب و اشغال‌گر در حال رقم خوردن است؛ به گونه‌ای که اگر حوادث روز‌های اخیر را یک بررسی تطبیقی داشته باشیم با رویارویی‌ها و درگیری‌ها در مقاطع مختلف از ابتدای پیدایش رژیم صهیونیستی تا به امروز، می‌توانیم به جرأت بگوییم که این حوادث منحصر به فرد هستند و رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت تا این اندازه تحت فشار قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: سردمداران صهیونیست‌ها در دهه‌های گذشته به اندازه امروز نگران موجودیت رژیم صهیونیستی نشده‌اند؛ چرا که رژیم صهیونیستی امروز با بحران‌های درونی، مدیریتی، سیاسی و امنیتی نیز مواجه شده است. شهر‌های زیادی درگیر بحران شده‌اند و اساساً صهیونیست‌ها عاجز از کنترل و مدیریت این ناآرامی‌ها هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به بحران‌های داخلی اسرائیل خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی داشتند در آن تأکید کردند که وضعیت داخلی به مراتب خطرناک‌تر از بحران‌های جنگی هستند و این موضوع حکایت از این دارد که رژیم صهیونیستی از درون دچار چالش‌های جدی شده است و مثل گذشته دیگر آرامش سابق را ندارد. از طرفی محور مقاومت امروز توانمندی‌های خود را مثل قدرت موشکی، پهپادی و دفاعی به مرور به نمایش می‌گذارد.

این کارشناس مسائل منطقه درباره قدرت موشکی جبهه مقاومت گفت: وقتی که پهپاد انتحاری مقاومت سامانه گنبد آهنین را منهدم می‌کند و موشک‌ها با یک برد بالا از پدافند‌های هوایی صهیونیست‌ها عبور می‌کنند و در شهر‌های مهم آن مثل تل‌آویو، حیفا و دیمونا فرود می‌آیند، همه این‌ها نشان‌می‌دهد که موازنه قوا به سرعت درحال تغییر است و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته است. از طرفی افکار عمومی ملت‌ها نیز همراه محور مقاومت شده‌اند و به نظر می‌رسد که محو اسرائیل از صفحه روزگار یک واقعیت است و صهیونیست‌ها هیچ‌وقت موفق نخواهند شد موازنه‌ای را که به ضررشان است به نفع خود تغییر دهند.

سردار جوانی تصریح کرد: صهیونیست‌ها فلسفه وجودیشان همین قدرت سرکوبگرانه و بزن در رو است که امروزه این قدرت را به طور کلی از دست داده‌اند؛ لذا می‌توان گفت که آزادی قدس از همیشه نزدیک‌تر است. رژیم اشغالگر قدس حلقه محاصره‌اش روز به روز تنگ‌تر می‌شود؛ چرا که منطقه به منطقه مقاومت تغییر اسم پیدا کرده که فلسطین و غزه را نیز در خود مقدم خود دارد و باقی جبهه موظف به حمایت از آنان هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با یادآوری نزدیکی آزادی قدس بیان کرد: از طرفی می‌بینیم که حامیان صهیونیست‌ها مثل آمریکا و اروپا دچار فرسایش قدرت شده‌اند و حامیان منطقه‌ای اسرائیل یعنی سعودی‌ها نیز در باتلاق یمن گیر افتاده‌اند؛ فلذا فرجام مقاومت چیزی جز آزادی قدس نخواهد بود. روند تحولات نیز از این موضوع حکایت دارد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار