فرماندار یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حمایت از تولید به معنای رفع موانع است

«رستگاری» گفت: وقتی از تولید حمایت بشود قاعدتاً رفع موانع نیز خواهند بود و این دو مکمل هم هستند. ان‌شاءلله بتوانیم به عنوان دستگاه نظارتی و حمایتی و پل ارتباطی در میان دستگاه‌ها و واحد‌های تولیدی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
کد خبر: ۴۵۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 16May 2021

«محمد رستگاری» فرماندار یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: در سال جاری باز هم فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث تولید و اشتغال بود و سال‌های متمادی است که این موضوع مطرح می‌شود. ما وظیفه داریم در ادامه برنامه سال‌های گذشته به تولید و اشتغال بیشتر توجه کنیم. امسال قاعدتاً باید حمایت بیشتری از سوی واحد‌های تولیدی احساس شود.

وی با بیان اینکه فقط حمایت از واحد‌های تولیدی در حد شعار نباید باشد ادامه داد: اگر از واحد‌های تولیدی سوال شد نسبت به سال قبل تغییری احساس کردید یا نه، حداقل همه واحد‌های تولیدی اعلام کنند که تلاش خود را انجام می‌دهند تا در بحث حمایت شرایط بهتری برای ما رقم خورد.

نقش فرمانداری یزد در تحقق شعار سال

رستگاری حمایت از تولیدات را یک اصل دانست و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی در وضعیت فعلی کشور با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی یک اصل است و هرچه بیشتر ما به این موضوع توجه کنیم، تولید در جریان باشد، تولید در داخل بیشتر بحث کیفی و کمی خود را دنبال کند هم می‌تواند مسائل اقتصادی را کاهش دهد و هم  اشتغال ما را تامین کند و این موضوع یک بحث اصلی در جامعه است.

فرماندار یزد عنوان کرد: وظیفه داریم یک پل ارتباطی در پررنگ‌تر کردن نیاز اصلی جامعه باشیم و به عنوان یک دستگاه نظارتی در شهرستان یزد ارتباط بیشتری بگیریم، واحد‌های تولیدی را که به هر دلیلی متوقف یا کند شدند شناسایی کنیم و از آن‌ها در سطح دستگاه‌های دولتی یا احیاناً موسسات اعتباری گره‌گشایی کنیم.

نقش فرمانداری یزد در تحقق شعار سال

محمد رستگاری با بیان اینکه فرمانداری یزد سال‌های گذشته نیز برنامه حمایت از واحدهای تولیدی را داشت تصریح کرد: امسال هم همین برنامه را قطعاً در واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی داریم مخصوصا در مناطق روستایی و کم برخوردار ارتباط بگیریم و سعی کنیم از دستگاه‌های دولتی حمایت بیشتری کنیم.

وی با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف افزود: هر واحد تولیدی به هر شکل ممکن باید حمایت شود. به دواحدهای تولیدی باید هم در بحث زیرساخت و هم در بحث حمایت‌های مالی یا در اراضی کمک شود، برنامه‌ریزی هم در این مورد صورت گرفته و انشالله موانع برداشته می‌شود.

فرماندار یزد با بیان اینکه حمایت و مانع‌زدایی مکمل یکدیگر هستند افزود: در عمل وقتی حمایت صورت گیرد قاعدتاً در راستای رفع موانع نیز خواهند بود و این دو مکمل هم هستند. انشالله بتوانیم به عنوان دستگاه نظارتی و حمایتی و پل ارتباطی در دستگاه‌ها و واحد‌های تولیدی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها