حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت مطرح کرد؛

تقارن دهه کرامت و انتخابات؛ فرصتی برای مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور

حجت‌الاسلام ارزانی با اشاره به تقارن دهه کرامت و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این اتفاق و همزمانی، فرصتی برای تبلیغ و جلب مشارکت حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است.
کد خبر: ۴۵۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 17May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست مجازی دستگاه‌ها و کارگروه‌های عضو در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت امروز دوشنبه 28 اردیبهشت در بستر فضای مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه فعالیت در این عرصه و برنامه‌هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود اقدامی در راستای اعتلای نام و سیره اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: امسال دهه کرامت با انتخابات ریاست جمهوری تقارن دارد، لذا با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی و براساس وظیفه شرعی خودمان باید همه را به حضور حداکثری در انتخابات توصیه کنیم اما پر واضح است که نباید از فضای دهه کرامت به عنوان تریبون انتخابی، له یا علیه کاندیدایی استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت افزود: آنچه که اهمیت دارد آن است که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم تلاش شود به این معنا که مردم خودشان در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، بنابراین در عرصه مذکور نه تنها باید تبلیغ شود که باید از موقعیت‌های مختلف برای ورود و حضور پرشور افراد در انتخابات استفاده کنیم چراکه ممکن است با توجه به وجود برخی نابسامانی‌ها، دشمن در صدد ایجاد موانعی باشد، با این وصف وظیفه ما دعوت همه مردم به حضور حداکثری در این عرصه بدون جانبداری از هیچ کدام از کاندیدا است.

وی در ادامه به اهمیت عرصه بین‌الملل و اتفاقاتی که در فلسطین رخ داده است، گفت: قتل‌عامی که در چند روز اخیر رخ داده است بی سابقه بوده و بسیاری از کودکان و نوجوانان فلسطینی در آن به شهادت رسیدند؛ ما نمی‌توانیم بگوییم عاشق امام رضا(ع) هستیم و دهه کرامت را در ایران برگزار می‌کنیم اما نسبت به این مساله توجهی نکنیم. بنابراین از اعضا و فعالان در عرصه بین‌الملل درخواست می‌کنم برای دفاع از آموزه‌های رضوی با تکیه بر مباحث دفاع از مظلوم تمهیدات لازم را بیندیشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی در ادامه به فعالیت و اهتمام ستادهای استانی دهه کرامت تاکید کرد و افزود: با توجه به آنچه که اشاره شد انتظار می‌رود در سطح استان‌ها شاهد فعالیت مضاعفی باشیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به رنگ‌بندی‌های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت‌ها ادامه یابد.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در ادامه نسبت به استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: همچنین تمرکز و توجه بر فعالیت‌های اعتاب چهارگانه و حمایت از برنامه‌های آنها از سوی سایر دستگاه ها، بهره‌مندی از رهنمودهای نمایندگان ولی فقیه در سطح استان ها از مواردی است که باید در این ایام ذیل فعالیت ها مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها