رئیس مجلس:

وزیر صمت مسئول کنترل قیمت بازار و جلوگیری از گرانی کالا‌های اساسی است

قالیباف گفت: این روز‌ها ما شاهد افزایش قیمت کالا‌های اساسی هستیم، در حالی که کنترل این قیمت در حوزه وظایف وزارت صمت است، این در حالی است که ما ۸ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی در نظر گرفته‌ایم که هم تولیدکننده از این قیمت‌ها ضرر می‌کند و هم مصرف‌کننده.
کد خبر: ۴۵۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 18May 2021

وزیر صمت مسئول کنترل قیمت بازار و جلوگیری از گرانی کالا‌های اساسی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی مجلس و بعد از طرح دو سؤال جواد کریمی قدوسی از وزیر صمت خطاب به علیرضا رزم‌حسینی اظهار داشت: این روز‌ها یکی از ناراحتی‌ها و دغدغه‌های مردم که به ما از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها اعلام می‌کنند، افزایش قیمت کالا‌های اساسی است، در حالی که کنترل این قیمت‌ها در حوزه وظایف وزارت صمت است.

وی افزود: برای کالا‌های اساسی یارانه در نظر گرفته‌ایم و از وزارت صمت و شخص وزیر می‌خواهم نظارت جدی بر قیمت کالا‌های اساسی داشته باشد، البته این موضوع به معنای آسیب به تولیدکننده‌ها نیست.

وی تصریح کرد: مجلس ۸ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی در نظر گرفته است که نباید گرانی قیمت‌های آن منجر به ضرر تولیدکننده و مصرف‌کننده شود.

قالیباف در پایان گفت: وزارت صمت و آقای رزم حسینی باید اقدامات لازم را برای کنترل بازار و گرانی‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار