به همت بسیجیان پایگاه شهید «آسنجرانی» صورت گرفت؛

تولید مستند شهید «حمید آسنجرانی» در اراک

مستند شهید «حمید آسنجرانی» از شهدای سپاه اسلام در منطقه شمال غرب کشور، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 18May 2021

«علیرضا سعیدی‌منش» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج «شهید حمید آسنجرانی» اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان این‌که تولید مستند کوتاه شهید «حمید آسنجرانی» به همت بسیجیان این پایگاه و یک تیم مستندساز، درقالب مستند‌های کوتاه برای انتشار در فضای مجازی آغاز شده است، اظهار داشت: از آن‌جایی که پایگاه بسیج ما به نام «شهید آسنجرانی» است، در صدد ساخت یک مجموعه مستند از شخصیت و سبک زندگی این شهید بزرگوار، برای آشنایی نسل جوان با الگو‌های مناسب خود، برآمدیم.

وی افزود: پس از مطالعه و تحقیق پیرامون زندگی شهید «حمید آسنجرانی» به یک جمله از وی رسیدیم که در آخرین مکالمه خود در پشت بی سیم به همرزمان خود گفته بود: «به پسرم بگویید پدرت مرد بود و تا آخر ایستاد»؛ لذا این جمله محور مستند ما قرار گرفت.

سعیدی‌منش ادامه داد: آغاز تولید این مجموعه مستند از ۳۰ فروردین سال جاری همزمان با سالروز شهادت این رزمنده دلاور آغاز شد و تا به امروز، سه قسمت از مجموع ۱۵ قسمت آن آماده انتشار است.

تولید مستند شهید «حمید آسنجرانی» در اراک

شهید «حمید آسنجرانی» متولد سال ۱۳۵۳ بود که تا لحظه شهادت در ۳۱ فروردین سال ۱۳۸۹ در منطقه «سنگ‌های آذرین»، تنها ۳۵ سال سن داشت. او که تحصیل‌کرده دانشکده افسری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی گردان تکاور تیپ ۷۱ «روح‌الله» بود، پس از سال‌ها مجاهدت، به‌دست مزدوران گروهک «پژاک» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار