فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی:

بسیج فراتر از یک تشکل دانشجویی است

صفری گفت: بسیج فراتر از یک تشکل دانشجویی است به عقیده‌ی من هرکسی که در جریان انقلاب کار می‌کند یک بسیجی است چرا که در بسیج و جریان انقلاب کار کردن عشق و علاقه می‌خواهد.
کد خبر: ۴۵۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 18May 2021

بسیج فراتر از یک تشکل دانشجویی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سید محمود صفری، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی، امروز، در سلسله نشست‌های ناحیه‌ بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با تشکل‌های دانشجویی که با هدف تعامل و هم‌افزایی برای نقش‌آفرینی در انتخابات سرنوشت‌ساز سال 1400 با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد، اظهار داشت: اگر هر کسی به آینده کشور خود دلبستگی و تعهد داشته باشد از دیدگاه ما انقلابی و بسیجی است، حتی شاید کارت فعال یا پرونده بسیجی در سطح ناحیه و حوزه نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز جریان انقلاب تلاش بر این دارد گفتمان امامین انقلاب را در سطح جامعه تبیین کند و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی تصریح کرد: ضعف کارهای تشکیلاتی یک آفت بزرگ در آذربایجان غربی است، چرا که اگر می‌خواهیم جنبش دانشجویی احیا شود باید تشکل‌های دانشجویی کارهای تشکیلاتی را با جدیت پیش ببرند.

وی عنوان کرد: دانشجو در رأس کارهای تشکیلاتی قرار دارد، لذا روحیه مطالبه‌گری و جنبش دانشجویی در روح دانشجویان نیز باید زنده شود.

صفری تأکید کرد: متأسفانه عده‌ای می‌خواهند دانشجو فقط در حوزه‌  علمی محدود شود، لذا تشکل‌های دانشجویی باید این فضای سکولاری غربی را در دانشگاه‌ها بشکنند.

 فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: ما فرقی مابین تشکل‌های دانشجویی قائل نیستیم، چرا که بسیج دانشجویی نگاهی پدرانه نسبت به سایر تشکل‌های دانشجویی دارد و هرچیزی که سبب تقویت مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها شود حاضر هستیم در اختیار سایر تشکل‌های دانشجویی قرار بدهیم.

صفری تصریح کرد: بسیج فراتر از یک تشکل دانشجویی است به عقیده‌ی من هرکسی که در جریان انقلاب کار می‌کند یک بسیجی است چرا که در بسیج و جریان انقلاب کار کردن عشق و علاقه می‌خواهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار