فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

عملیات «بیت‌المقدس» قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

«پورحسن» با بیان اینکه جانبازان سرافراز میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند، گفت: عملیات «بیت‌المقدس» و فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس بود که قدرت واقعی جمهوری اسلامی و واقعیت پوشالی بودن دشمنان را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۴۵۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 19May 2021

عملیات «بیت‌المقدس» نشان‌دهنده قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با «غفور حسین‌زاده» از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: عملیات «بیت‌المقدس» و فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس بود که قدرت واقعی جمهوری اسلامی و واقعیت پوشالی بودن دشمنان را به جهانیان نشان داد.

وی بابیان اینکه ایستادگی و مقاومت شهدا و ایثارگران و تکیه بر قدرت لایزال الهی، از رموز پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر بود، تصریح کرد: جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار دشت کربلا، دِین خود را به بهترین نحو ممکن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی هستند که وجودشان نعمت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین در دیدار با «محمد پورنجف» از دیگر جانبازان سرافراز دوران حماسه و ایثار، با تأکید بر نقش بی‌بدیل جامعه ایثارگری در اقتدار و بالندگی کشورمان، عنوان کرد: پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ریشه در مجاهدت‌ها و مقاومت‌های جانبازان گران‌قدر دارد.

پورحسن تاکید کرد: شما جانبازان با صبوری درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل می‌کنید؛ به‌همین دلیل قطعاً در پیشگاه خداوند متعال، از اجر و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها