نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

جهش سنگ‌های مقاومت به موشک‌های نقطه‌زن و دوربُرد

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی با بیان اینکه الحمدلله سنگ در دست جوانان فلسطینی به موشک‌های نقطه‌زن و دوربُرد تبدیل شده است، گفت: گُنبد آهنین رژیم صهیونیستی نمی‌تواند جلوی موشک‌های مقاومت فلسطین را بگیرد.
کد خبر: ۴۵۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ - 19May 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار داشت: هرچه زمان می‌گذرد جبهه مقاومت منسجم‌تر، مُقتدرتر و با پشتیبانی مردمی بیشتر در صحنه حضور دارد.

جهش سنگ‌های مقاومت به موشک‌های نقطه زن و دور بُرد/ تسلیم گُنبد آهنین در برابر مقاومت فلسطین

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را رژِیمی سفاک در جهان اسلام به‌ویژه در غرب آسیا برشمرد و تصریح کرد: این‌ها رژیمی اشغالگر و غاصب در جهان اسلام با حمایت رژیم جنایت‌کار آمریکا هستند.

مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی  

حاجی‌صادقی بهترین و تنها راه شکست رژیم کودک کش صهیونیستی را مقاومت دانست و اضافه کرد: اکنون همراهی خوب مردمی را با جبهه مقاومت فلسطین شاهدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه الحمدلله سنگ در دست جوانان فلسطینی به موشک‌های نقطه زن و دوربُرد تبدیل شده است، تصریح کرد: گُنبد آهنین رژیم صهیونیستی نمی‌تواند جلوی موشک‌های مقاومت فلسطین را بگیرد و این موضوع یک امتیاز برای مقاومت است.

جهش سنگ‌های مقاومت به موشک‌های نقطه زن و دور بُرد/ تسلیم گُنبد آهنین در برابر مقاومت فلسطین

مقاومت، ماه‌های آخر عمر رژیم اشغال‌گر قدس را رقم خواهد زد

حاجی‌صادقی با اشاره به همراهی مردمی ملت مظلوم فلسطین با جبهه مقاومت در برابر رژیم متجاوز غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: مقاومت می‌رود تا روز‌ها و ماه‌های آخر عمر این رژیم اشغالگر را رقم بزند.

جهش سنگ‌های مقاومت به موشک‌های نقطه زن و دور بُرد/ تسلیم گُنبد آهنین در برابر مقاومت فلسطین

وعده حق الهی، پیروزی حق علیه باطل

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحنه درگیری ملت و جبهه مقاومت فلسطین برابر جنایات رژیِم صهیونیستی را میدان تقابل حق علیه باطل برشمرد و اظهار داشت: مردم مُستضعف، مظلوم، زن، مرد و کودک فلسطینی را به شهادت می‌رسانند، ولی قدرت مقاومت و ملت مقاوم فلسطین رو به افزایش است، امیدواریم این شرایط استمرار داشته باشد تا در نهایت به نتیجه برسد، وعده الهی حق است و جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار