سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روند اضمحلال رژیم اشغالگر قدس پس از انقلاب اسلامی شتاب گرفته است

قدیری ابیانه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با علم شدن پرچم اسلام‌گرایی به جای عرب‌گرایی، صهیونیست‌ها مدام در جنگ‌ها شکست می‌خورند و رژیم صهیونیستی که شعارش از نیل تا فرات بود در حال حاضر دور خودش دیوار کشیده و باز هم احساس امنیت نمی‌کند که این موضوع نشان‌دهنده شتاب گرفتن روند نابودی این رژیم است.
کد خبر: ۴۵۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 20May 2021

جنایات صهیونیست‌ها خون مقاومت را پررنگ‌تر کرده است/ موج مهاجرت‌ها در اسرائیل به علت حملات حماسمحمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس درباره روند نابودی رژیم اشغالگر قدس و تحولات اخیر جبهه مقاومت اظهار داشت: در گزارشات محرمانه‌ای که سال‌ها قبل در پنتاگون منتشر شده بود پیش‌بینی کرده بودند که رژیم صهیونیستی درحال نابودی است، اما چیزی از این گزارش به بیرون درز پیدا نکرد.

وی ادامه داد: چندسال قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به ادعای این‌که نظام جمهوری اسلامی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، تأکید کردند که اولاً رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این نظام جمهوری اسلامی است که ماندنی است و کسانی که معتقد به نابودیمان هستند خودشان از بین می‌روند که همین اتفاق نیز افتاده و آنان بودند که برکنار شده‌اند، مثل ترامپ و بولتون.

سفیر اسبق ایران در کشور‌های مکزیک و استرالیا با بیان این‌که منظور رهبری از ۲۵ سال این نیست که اسرائیل حتماً آن موقع از بین می‌رود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر عمر رژیم صهیونیستی را بیان کردند که ممکن است خیلی زودتر از این‌ها به پایان خود برسد.

ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌دنبال انتخاب سرزمین دیگری هستند

این فعال تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: امروز رسانه‌ها و برخی از شخصیت‌های رژیم صهیونیستی نیز بیان کردند که دوام زیادی در فلسطین اشغالی ندارند و چه بسا باید سرزمین دیگری را به‌عنوان قلمرو خود انتخاب کنند.

قدیری ابیانه درباره تغییر موازنه قدرت در جنگ مقاومت و اسرائیل نیز خاطرنشان کرد: زمانی مردم فلسطین هیچ سلاحی در دست نداشتند و با سنگ به مقابله با تانک‌های دشمن می‌رفتند، ولی امروز محور مقاومت از موشک‌های دوربردی استفاده می‌کند که تمام سرزمین‌های اشغالی را شامل می‌شود و جنوبی‌ترین نقطه اسرائیل را هم می‌توانند نشانه بگیرند و روزانه صد‌ها موشک به سمت آن شلیک کنند. مقام‌های فلسطینی اظهار کردند که تا ۶ ماه دیگر نیز می‌توانند حملات خود را ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به موج مهاجرت‌های شهروندان اسرائیل به کشور‌های دیگر گفت: وحشتی که حملات مقاومت در دل مقام‌ها و مردم اسرائیل انداخته موج مهاجرت را نیز بین صهیونیست‌های ساکن در سرزمین‌های اشغالی به‌وجود آورده و شکست‌هایی که این رژیم در دهه اخیر در جنگ با حزب‌الله و حماس داشت پیش زمینه آن را فراهم کرده است.

سفیر اسبق ایران در کشور‌های مکزیک و استرالیا افزود: این باور که در بین بسیاری از صهیونیست‌ها فلسطین اشغالی را به عنوان یک سرزمین امن مهاجرت فرض می‌کردند به طور کلی از بین رفته و دیگر متوجه شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی دیگر توان مقابله با حزب‌الله و مقاومت را ندارد به همین دلیل تمایل بسیاری پیدا کرده‌اند تا مجدد به سرزمین‌های اصلی خود بازگردند.

بازنده نبرد با مقاومت صهیونیست‌ها هستند

این فعال سیاسی تصریح کرد: البته اگر جنگی نبود هم این مهاجرت‌ها انجام می‌شد، اما جنگ‌های اخیر به صهیونیست‌ها ثابت کرد که قدرت مقاومت در مقابل فلسطینی‌ها را ندارند و هرچه صهیونیست‌ها بیشتر جنایت کنند خون مقاومت پررنگ‌تر می‌شود.

سفیر اسبق ایتالیا و مکزیک درباره خسارات حملات محور مقاومت به رژیم صهیونیستی نیز گفت: یک موشک فلسطینی یا لبنانی قیمتی بین ۲ تا ۳ هزار دلار دارد درحالی که موشک‌های ضد موشک اسرائیل چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد پس درصورتی که موشک‌های فلسطینی به خاک اسرائیل فرود نیایند، رژیم صهیونیستی مجبور است برای انهدام هر موشک محور مقاومت هزینه هنگفتی را بپردازد. جدای از این که مقام‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند که خیلی از موشک‌های مقاومت را قادر به رهگیری نشده‌اند.

قدیری ابیانه با اشاره به این‌که در هرصورت رژیم صهیونیستی در جنگ با مقاومت دچار خسارات جدی می‌شوند، عنوان کرد: در انهدام پهباد‌های مقاومت نیز همین داستان برای اسرائیل وجود دارد یعنی آن‌ها برای انهدام یک پهباد فلسطینی باید موشک‌های چند ده هزار دلاری خود را خرج کنند. علاوه بر این‌که صهیونیست‌ها شهر‌ها و بنا‌های بسیار قیمتی نیز در خاک اشغالی خود دارند و موشک‌های مقاومت خسارات جبران ناپذیری را روی دست آنان گذاشته است.

روند اضمحلال رژیم اشغالگر قدس پس از انقلاب اسلامی شتاب گرفته است

این دیپلمات اسبق کشور به روند اضمحلال رژیم اشغالگر قدس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران تاکنون اشاره کرد و بیان کرد: زمانی رژیم صهیونیستی شعارش سلطه از نیل تا فرات بود به همین دلیل هم پرچمشان دو نوار آبی دارد که سمبل رودخانه‌های نیل و فرات هستند و چیزی حدود ۲۰ کشور بین نیل و فرات قرار گرفته‌اند از جمله مکه و مدینه. قبل از انقلاب اسلامی هر کشوری که با صهیونیست‌ها وارد جنگ می‌شد و متحمل شکست می‌شد، خاکش به اشغال آنان در میامد تا جایی که بیروت نیز زمانی تحت اشغال اسرائیلی‌ها بود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با علم شدن پرچم اسلام‌گرایی به جای عرب‌گرایی صهیونیست‌ها مدام در جنگ‌ها شکست می‌خورند و رژیم صهیونیستی که شعارش از نیل تا فرات بود درحال حاضر دور خودش دیوار کشیده و بازهم احساس امنیت نمی‌کند که نشان‌دهنده شتاب گرفتن روند نابودی این رژیم است. به همین دلیل می‌گویم که انحلال رژیم اشغال‌گر از همیشه نزدیک‌تر است و نابودی آن تحولی عظیم در جهان اسلام ایجاد می‌کند چرا که آنان باعث تفرقه بین کشور‌های اسلامی و خرابکاری‌های بسیاری هستند.

فروپاشی رژیم صهیونیستی باعث از بین رفتن رژیم‌های وابسته در منطقه خواهد شد

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: با انهدام رژیم صهیونیستی رژیم‌های وابسته به آن نیز نابود خواهند شد. صهیونیست‌ها ذاتاً آدم‌های جنایتکاری هستند و کشتن غیریهودیان را برای خود مفروض می‌دانند. این نکته در کتاب تلموت هم که کتاب شریعت آنان به حساب می‌آید، بیان شده است.

دیپلمات اسبق جمهوری اسلامی در استرالیا و مکزیک با بیان جنایت صهیونیست‌ها و ماهیت نفرت‌انگیز آنان عنوان کرد: عکسی هم چندسال پیش از لباس سربازان صهیونیستی منتشر شده بود که زنان حامله را به‌عنوان هدف مشروع نشان داده بود و زیر این عکس نوشته بود یک تیر و دو نشان؛ این ماهیت رژیم اشغال‌گر است.

نتانیاهو در جنگ با فلسطینی‌ها به‌دنبال کسب محبوبیت بود

وی افزود: در جریان انتخابات‌ها در رژیم صهیونیستی نیز آن حزبی که بیشتر از همه جنایت کرده باشد و فلسطینی کشته باشد، شانس و محبوبیت بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد و در شرایط فعلی نیز که نتانیاهو قصد دارد در انتخابات اسرائیل پیروز شود و تشکیل کابینه دهد جنگ با فلسطینی‌ها را برای ایجاد محبوبیت خود دنبال می‌کند، اما در نهایت مقاومت فلسطین به ضرر نتانیاهو تمام شده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان با اشاره به این‌که آمریکا و اروپا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده و بلکه از آن اعلام حمایت نیز کرده‌اند، گفت: در جدیدترین خبر منتشر شده هم شنیدیم که حاکم امارات نیز به‌عنوان حامی اسرائیل وارد میدان شده است و به همین دلیل یک حس خروج از انزوا برای رژیم صهیونیستی با حمایت کشور‌های اروپایی، آمریکا و حاشیه خلیج فارس به وجود آمده است که این احساس اطمینان آن‌ها را جسور کرده است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار