مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر:

روز به روز به زوال و نابودی اسرائیل غاصب نزدیک می‌شویم

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه روز به روز به زوال و نابودی اسرائیل غاصب نزدیک می‌شویم، گفت: حمایت همه‌جانبه مردم آزادی‌خواه و مسلمانان در جهان از مردم فلسطین و غزه، نشان از آغاز روند محو غده سرطانی در خاورمیانه است.
کد خبر: ۴۵۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 19May 2021

روز به روز به زوال و نابودی اسرائیل غاصب نزدیک می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، در پی جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و قدس شریف، مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در حرکت خودجوش با تجمع در کنار خلیج‌فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کوک‌کش صهیونیستی، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر اسماعیلی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این اجتماع حمایت از مردم غزه و فلسطین را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: امروز در همه نقاط جهان تمام آزادی‌خواهان، جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان فلسطینی را محکوم می‌کنند.

وی نقش‌آفرینی مقاومت مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌های غاصب را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز اسرائیل به خانه شیشه‌ای تبدیل شده و هیچ نقطه‌ای از این مناطق در امان نیست؛ چرا که نتوانسته مانع از اصابت موشک‌های مقاومت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه روز به روز به زوال و نابودی اسرائیل غاصب نزدیک می‌شود گفت: حمایت همه‌جانبه مردم آزادی‌خواه و مسلمانان در جهان از مردم فلسطین و غزه، نشان از آغاز روند محو غده سرطانی در خاورمیانه است.

اسماعیلی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدام وحشیانه و غیر انسانی صهیونیست‌ها در کشتار کودکان فلسطینی، از تمام ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت طلب و نهادها و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر خواست این حرکات ضد انسانی رژیم منفور کودک‌کش را محکوم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها