امیر رحیم‌زاده در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان:

مرز‌های هوایی کشور امن‌تر از همیشه است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه با رصد لحظه‌ای آماده پاسخ به هرگونه تهدید خارجی هستیم، گفت: مرز‌های هوایی کشور با چشمان تیزبین نیرو‌های پدافند هوایی امن‌تر از همیشه است.
کد خبر: ۴۵۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ - 20May 2021

مرز‌های هوایی کشور امن‌تر از همیشه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان در جمع کارکنان این منطقه پدافندی اظهار داشت: هماهنگی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح کشور در کشف، رهگیری و انهدام هر پرنده که از سوی دشمن قصد تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی داشته باشد در سطحی است که جز نابودی کامل متجاوز، امکان دیگری نخواهد داشت.

وی افزود: ایمان و اخلاص در عمل که در نیرو‌های مسلح موج می‌زند لازمه و دو رکن اساسی ارتش انقلابی است که با رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) روز به روز تقویت خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه کرد: با رصد لحظه‌ای آماده پاسخ به هرگونه تهدید خارجی هستیم. مرز‌های هوایی کشور با چشمان تیزبین نیرو‌های پدافند هوایی امن‌تر از همیشه است.

وی در این بازدید و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه به برطرف کردن موانع موجود و ارتقای توان دفاعی این منطقه پدافند هوایی کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها