فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان جشنواره داستانی سوم خرداد در خوزستان

«‌عرفانی‌راد» از انتشار پوستر داستانک سوم خرداد در خوزستان خبر داد و گفت: بهترین شیوه و رویکرد تبلیغ حماسه‌های ماندگار انقلاب زبان فاخر هنر و ادبیات است.
کد خبر: ۴۵۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 22May 2021

انتشار فراخوان جشنواره داستانی سوم خرداد در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه تولید محتوای سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از انتشار پوستر داستانک سوم خرداد خبر داد و اظهار داشت: بهترین شیوه و رویکرد تبلیغ حماسه های ماندگار انقلاب زبان فاخر هنر و ادبیات است.

وی با اشاره به استعداد ادبی جوانان خوزستان در حوزه های انقلابی و ارزشی، افزود: با توجه به وجود ویروس کرونا و عدم انجام برنامه‌های حضوری اقدام به برگزاری جشنواره‌های ادبی در بستر فضای مجازی کردیم.

عرفانی گفت: مهمترین شاخصه برنامه های ما در حوزه شعر و ادبیات این است که خروجی همه برنامه های مان منجر به تولید آثاری فاخر از جمله کتاب خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: این جشنواره ادبی برای همه رده‌های سنی و علاقه‌مندان به حوزه داستان در استان خوزستان منتشر شده و نویسندگان عزیز می توانند داستانک های خود را تا سقف 300 کلمه نوشته و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی در پایان از جوانان مستعد حوزه ادبیات و نوشتار دفاع مقدس خواست که در چنین جشنواره هایی توان ادبی خود را محک بزنند و آثار خود را ارائه بدهند تا مورد ارزیابی کارشناسان نیز قرار بگیرد و باعث رشد و تعالی هنر نویسندگی آنان شود. ضمن اینکه جوایز نفیسی نیز برای برندگان این رویداد ادبی در نظر گرفته ایم و تقدیم آثار برگزیده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار