فتح خرمشهر، فتح خون/ استاندار بوشهر:

آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود

گراوند گفت: آزادی خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و امروز مردم قهرمان غزه با اراده قوی، ضربات مهلکی به رژیم غاصب و صهیونیستی وارد کردند.
کد خبر: ۴۵۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ - 22May 2021

آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر، امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر و تبریک پیروزی ملت مظلوم فلسطین برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و کودک‌کشان غاصب اظهار داشت: آزادی خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و امروز مردم قهرمان غزه با اراده قوی، ضربات مهلکی به رژیم غاصب و صهیونیستی وارد کردند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تغییر رنگ‌بندی در شهرستان‌های استان گفت: در آخرین رنگ‌بندی، کنگان و عسلویه از نارنجی به قرمز تبدیل شد که نگرانی‌ها و دغدغه‌ها ایجاد کرده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا با تلاش‌های همه جانبه در استان مهار و کنترل شده است افزود: کوچکترین غفلت در رعایت پروتکل بهداشتی، سبب ایجاد درگیری همه مردم با ویروس کرونا می‌شود که لازم است همه دستگاه‌ها و مردم با حساسیت ویژه در کنترل و مهار کرونا در کنگان و عسلویه پیگیری کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی تا ایمنی کامل جامعه تصریح کرد: تمامی ملوانان کشتی‌ها و شناورها هنگام ورود به اسکله‌های استان بوشهر باید تست کرونا بدهند و پس از منفی شدن و یک هفته قرنطینه، مجوز تردد دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به بستری برخی ملوانان هندی مبتلا به کرونا در بوشهر بیان کرد: اگر زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته نشود زمینه انتشار و افزایش مبتلایان فراهم می‌شود.

گراوند، هرگونه تجمع و مراسم منوط به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی دانست و تأکید کرد: در جریان تبلیغات کاندیداها هرگونه تجمع و اجتماع منتفی است و باید شیوه‌نامه بهداشتی برای سلامتی جامعه رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار