رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد؛

استقبال عتبات عالیات قزوین برای همکاری با سمن‌های حوزه دفاع مقدس

سرهنگ «طاهرخانی» گفت: از حضور سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس در جهت همکاری و خدمات به زائران عتبات عالیات استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۴۵۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سرهنگ «مهدی طاهرخانی» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین امروز (یکشنبه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به ثبت ۸۰ موکب در استان اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده همکاری با سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس در موضوعات خدمات‌دهی با زائران و همچنین کمک در ساخت و بازسازی صحن امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، بازسازی حرمین کاظمین، سامرا و طفلان مسلم در شهر مسیب عراق و همچنین اجرای فاز های جدید پروژه صحن امام حسین (ع) در کربلا است.

وی با یاد و خاطر سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار حاج «قاسم سلیمانی» در راستای ساخت، مرمت، بازسازی عتبات عالیات و جبهه مقاومت شکل گرفت و طی سالیان گذشت توانست توفیقات مهمی را در عتبات ایجاد کند.

طاهرخانی افزود: در حال حاضر ۸۰ موکب در استان قزوین به ثبت رسیده‌اند که ۴۰ موکب حضور فعال داشته‌اند و ما امیدواریم با تمدید و ثبت مواکب در سال جاری این مواکب میزبان زائرین باشند.

امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با تقدیر از اقدامات ارزشمند ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و عدم اجرای برنامه های معنوی حسینی، سازمان‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان قزوین با همکاری مواکب در دو سال گذشته توانستند در حوزه بهداشت، درمان، محرومیت‌زدایی، تولید اقلام بهداشتی، حضور و خدمت‌رسانی در شهر سیستان و بلوچستان، کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای تحصیل، کمک به مردم زلزله‌زده، تهیه اقلام بهداشتی، طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی اقدامات مؤثری انجام دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین آمادگی کامل در جهت همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها