نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد؛

نفوذ و استحاله فکری راهبرد دشمن برای تغییر باور و ارزش‌ها

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باور‌ها و ارزش‌های مردم را هدف قرار دهند، اما به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات، درامنیت و سلامت دشمنان ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۴۵۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 23May 2021

نفوذ و استحاله فکری راهبرد دشمن برای تغییر باور و ارزش‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از اساتید و نخبگان علمی دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیةالله (عج) ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: خداوند متعال در دوران کرونا فرصتی را برای جهاد و تقرب هرچه بیشتر به خود فراهم کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) ارائه یک الگوی اسلامی در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: پیشنهاد می‌شود این موضوع در کارگروهی مورد بازخوانی قرار گرفته و استاندارد‌های دینی در بحث علوم پزشکی از لحاظ بازدارندگی و سرعت بخشی مورد ارزیابی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی کارکرد دین را ارائه نسخه و روشی برای هدایت بشر توصیف و عنوان کرد: هر مکتبی تعریف مشخصی از انسان داشته و اگر تعریف از انسان صرفاً مادی و فیزیکی باشد، سعادت آن را هم صرفاً در همین جنبه خلاصه می‌کند، اما از منظر اسلام انسان کامل آن کسی است که تمامی ارزش‌های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده باشند و به کمال رسیده باشد.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل سقوط انسان‌ها را رشد افراطی در یک بعد و جا ماندن در ابعاد دیگر دانست و ادامه داد: اسلام انسان ذو ابعاد می‌خواهد شخصیتی مانند علی ابن ابیطالب (ع) که در کتاب‌های استاد شهید مطهری مانند «انسان کامل» و «جاذبه و دافعه» و همچنین «انسان در قرآن» آیت‌الله جوادی آملی به آن پرداخته شده و پاسخ قرآن برای به دست آوردنش، علم و ایمان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باور‌ها و ارزش‌های مردم را هدف قرار دهند، اما به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات، درامنیت و سلامت دشمنان ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار