حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دشمنان با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

سردار ‌کشکولی به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان با تمام توان در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری هستند.
کد خبر: ۴۵۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 23May 2021

دشمنان با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در مراسم بزرگداشت عملیات‌های «حاج عمران» و «بیت المقدس» که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت امروز آمده‌ایم  بار دیگر هم پیمان شویم که مسیری را که انتخاب کرده‌ایم ادامه دهیم.

وی با اشاره به دولت‌هایی که در اوایل انقلاب اسلامی سر کار آمدند، افزود: در زمان دولت بنی‌صدر، چندین عملیات بازپس‌گیری ناموفق داشتیم، چرا که با الگوهای کلاسیک غربی جنگ می‌کردیم.

کشکولی گفت: هفت ماه قبل از عملیات بیت المقدس، با روی کار آمدن دولت حزب‌الهی و انقلابی در مهر ‌سال ۶۰ با مدل ابداعی و ابتکاری انقلاب اسلامی  بومی، نگاه به ظرفیت‌های  روانی و کشف نقاط ضعف دشمن و ابداع عملیات شبانه عملیات بازپس‌گیری مناطق تصرف شده توسط دشمن، شروع شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: اشغال شهر در جنگ‌ها کاری بسیار سخت است. بخشی از شهر خرمشهر در عین ناباوری و کمبود نیروی دفاعی 34 روز طول کشید که اشغال شد.

وی ادامه داد: از مهر 1360 که دوئل و کور کوری خوانی جمهوری اسلامی برای بازپس‌گیری شهر اشغالی شروع شد، استکبار جهانی هفت ماه عمومی و 24 روز اختصاصاً، تلاش کرد که مانع باز پس گیری خرمشهر شود.

کشکولی با  بیان اینکه دو قطب جهانی غرب و شرق تلاش کردند که این اتفاق نیفتد، عنوان کرد: عملیات‌های بازپس‌گیری خرمشهر با نام‌هایی همچون طریق‌القدس و بیت‌المقدس مزین بود و امروز پس از ۳۹ سال همچنان بر سر همان پیمان یعنی آزاد سازی قدس از چنگال رژیم اشغالگر مانده‌ایم.

‌فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: عملیات بیت المقدس دوئلی بود که میخ قدرت بلامنازعه منطقه‌ای بلکه جهانی انقلاب اسلامی را بر تابوت استکبار جهانی کوبید.

وی با اشاره به سخن صدام در آن زمان که گفته بود: «اگر  خرمشهر را گرفتید من کلید بصره را به شما می‌دهم»، ادامه داد: 19  هزار اسیر در شهر خرمشهر دلیلش این بود که نگذارند خرمشهر را باز پس بگیریم.

‌کشکولی با بیان اینکه دشمنان همان زمان فهمیدند با این انقلاب نمی‌شود جنگید و لذا از همان روز به دنبال مذاکره بودند، بیان داشت: پس از آزادسازی خرمشهر عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام تداوم پیدا کرد و صدام و حامیانش پس از مشاهده مجاهدت‌های غرورآفرین رزمندگان به دنبال مذاکره و بستن عهدنامه‌های بین‌المللی بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دفاع مقدس را موجب تولید قدرت برای جمهوری اسلامی  دانست و  ادامه داد: اراده مقاومت و مدیریت جهادی رزمندگان سبب شد دشمن فکر تصرف و اشغال میهن اسلامی را از ذهن خود خارج کند.

وی گفت: امروز نیز تفکر مقاومت در سرزمین‌های اسلامی زمینه‌ای را فراهم کرده که رژیم اشغال‌گر قدس در محاصره کامل قرار گیرد.

کشکولی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اشاره ‌و خاطر‌نشان کرد: دشمنان با تمام توان در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، قدرت رسانه‌ای، پول و ثروت، بزرگ‌نمایی ضعف‌های مدیریتی و نفوذ را از جمله عواملی دانست که دشمن با استفاده از آنها قصد دارد مانع حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای شوند، گفت: هر رای می‌تواند به مانند پرتاب موشک به قلب دشمنان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار