امیردریادار سیاری:

جزئیات برخورد شدید نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی در تنگه باب المندب

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در 15 روز گذشته 2 برخورد شدید با دزدان دریایی در تنگه باب المندب داشتیم.
کد خبر: ۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ - 14October 2013

جزئیات برخورد شدید نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی در تنگه باب المندب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادارسیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اولین همایش بازخوانی ماموریت های عقیدتی سیاسی ارتش، در مورد درگیری اخیر نیروی دریایی با دزدان دریایی اظهار داشت: در 15 روز گذشته 2 برخورد شدید با دزدان دریایی در تنگه باب المندب داشتیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: دزدان دریایی توان ساخت این تجهیزات را نداشتند و از طرف کشورهایی که منافعشان در ایجاد ناامنی می باشد، این تجهیزات به آنها داده شده است.

وی در مورد ناوشکن سهند و احتمال حضورش در رزمایش امسال افزود: این ناوشکن با توجه به پیشرفته بودن آن نسبت به ناو جماران و لزوم حضورش در آب های آزاد بین المللی، امکان حضورش در رزمایش امسال وجود ندارد.

امیر دریادار سیاری همچنین در باره "ناو لقمان" تصریح کرد: این ناو یک ناو آموزشی است و به آن برای آموزش کارکنان خود و افزایش سطح توانمندی آنان نیاز داریم، همچنین این پروژه اولین پروژه ای است که در منطقه ما ایجاد شده و سابقه قبلی نیز ندارد.

وی در مورد این ناو آموزشی ادامه داد: کار ساخت آن شروع شده ولی چند سالی به طول می انجامد. همچنین این ناو با طرح داخلی و با توجه به نیازهای کشور طراحی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار