فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آزادسازی خرمشهر باعث ایجاد شور و امید در کشور شد

سردار رحیمی با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: آزادسازی خرمشهر باعث ایجاد شور و امید در کشور شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳ - 24May 2021

آزادسازی خرمشهر باعث ایجاد شور و امید در کشور شدسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه رزمندگان با ایثار و مجاهدت امنیت و آسایش امروز کشورمان را در منطقه و جهان به ارمغان آوردند، اظهار داشت: قطعا امروز اگر با روحیه جهادی و مدیریتی که در دفاع مقدس وجود داشت کشور را اداره کنیم در برابر دشمنان سربلند خواهیم بود.

وی ادامه داد: روحیه رزمندگان اتکا به غرب نبود و با ایثارگری و بدون چشم‌ داشتی کارها را انجام می‌دادند و برای پست، رتبه و درجه کار نمی‌کردند.

سردار رحیمی گفت: امروز کشورمان نیازمند تزریق روحیه ایثار، از خودگذشتگی و روحیه جهادی است؛ کارکنان نیروی انتظامی با تاسی از شهدا ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: روحیه ایثار و جهاد با حضور فرماندهانی که خود در دفاع مقدس حضور داشتند روز به روز در نیروی انتظامی  در حال تقویت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: آزادسازی خرمشهر باعث ایجاد شور و امید در کشور شد.

سردار رحیمی گفت: آزادسازی خرمشهر فتحی بزرگ بود که در همیشه تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار