فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تحقق دولت اسلامی در گرو سند «جبهه خرمشهر‌ها» است

سردار «سلیمانی» با بیان اینکه نتیجه سند جبهه خرمشهر‌ها تحقق دولت اسلامی است، گفت: دولت اسلامی تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری جامعه است.
کد خبر: ۴۵۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 23May 2021

تحقق دولت اسلامی در گرو سند «جبهه خرمهشهر‌ها» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (یکشنبه) در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به پیروزی مردم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با رژیم کودکش اسرائیل و ارتباط آن با عملیات الی بیت المقدس سال ۶۱ شمسی و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات الی بیت المقدس بزرگترین عملیات رزمندگان ملت ایران و شاهکار نظامی ملت در دوران دفاع مقدس بود؛ الی بیت المقدس بودن این عملیات مهم است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام بعد از آزادسازی خرمشهر فرمودند «فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌های والای انسانی بود»، و با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: «خرمشهر‌ها در پیش است»، گفت: این پیروزی که در نبرد ۱۲ روزه بین مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حادث شد دستاورد‌ها و پیامد‌های بزرگی دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط آمریکا و انگلیس با پشتیبانی سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی بوجود آمد، افزود: جهان اسلام در آن دوران نتوانست جلوی این روند تحقیرآمیز را بگیرد؛ این غده سرطلانی در درون جهان اسلام سرباز کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امام خمینی با آوردن انقلاب این روند تحقیرآمیز را دگرگون کرد؛ لذا شاهد هستیم که غزه به رژیم اولتیماتوم به رژیم اشغالگر داد که برای اولین بار در جهان اسلام اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: انتفاضه‌ای که با رهبری امام خمینی با سنگ شروع شده بود امروزه با بیش از چهار هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد. در درون سرزمین اشغالی جنگ شهری در گرفت و پرچم رژیم اشغالگر پایین کشیده شد.

این مسئول ادامه داد: در افکار عمومی دنیا و نیز اروپا و آمریکا مردم با حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی قیام کردند و برای اولین بار رژیم اشغالگر قدس در جنگ رسانه‌ای هم دچار شکست شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برای اولین بار تمام فرودگاه‌های صهیونیست‌ها تعطیل شد و آمریکایی‌های مقیم سرزمین اشغالی آن جا را ترک کردند، گفت: برای اولین بار رژیم اشغالگر تلاش کرد که جنگ گسترش پیدا نکند و جنگ زمینی آغاز نشود.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید؛ صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش همه جهانیان رسید دراین نبرد رسید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و نصرت الهی نصیب مردم شده و فتح نهایی نزدیک است، اظهار کرد: اگر ظرفیت آن فرا برسد، اسرائیل محو خواهد شد. پروژه توافق صلح ابراهیم که تلاش آمریکا برای عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر داشت، شکست خورد. این مسیر خرمشهر‌ها است که توسط تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و خدایی و بی‌نظیرترین تشکیلات در دنیا است که فرماندهی این تشکیلات برعهده امام مسلمین جهان است، افزود: ما افتخار داریم از این تشکلیلات صیانت و حمایت کنیم؛ این تشکیلات براساس تفکر امامین انقلاب بویژه رهبر معظم انقلاب مهندسی شده و براساس بیانیه گام دوم باید بازسازی مجدد شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سه مرحله جامعه اسلامی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید برای بسیج حالت پیش برندگی و پیش روندگی ایجاد کند، ادامه داد: براساس بیانیه گام دوم سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و معظم له این سند راهبردی را مسیر مبارکی نامگذاری کردند و از همه سپاه و بسیج مجاهدت در این مسیر مطالبه کردند.

سردار سلیمانی ادامه داد: فصل جدیدی در تاریخ انقلاب آغاز شده است و لذا گام دوم نباید محصور در جزوات و کتاب شود و باید پیاده سازی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سازمان‌ها و نهاد محصور نیست بلکه متعلق به همه مردم است، گفت: سند جبهه خرمهشهر‌ها که امروز در بابلسر رونمایی شد نتیجه آن تحقق دولت اسلامی است لذا دولت اسلامی تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری جامعه است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: صاحب انقلاب مردم هستند اگر مردم را در اقتصاد مقاومتی وارد کنید اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، لذا نظام و امت تشکیلاتی دارد به عنوان بسیج که همه مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه محور بودن جوانان درعرصه، جهش در کشور، تکیه بر تجریبات تاریخی استفاده از همه ظرفیت‌ها نقش آفرینی در عرصه‌های مهم کشور، هم افزایی با دستگاه‌ها، حل مسائل مردم با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در بسیج دارای اهمیت است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مراقب باشیم جمهوری اسلامی تقلبی با زر و زور و تزویر ندهند، برای مین باید بسج میدان داری کند؛ لذا استکبار در تلاش است تا از دورن نظام را دچار مشکل و منفعل کند؛ لذا باید بر مردم تکیه کرد در این راه خداوند متعال نصرت خود را عطا خواهد کرد و دشمنان انقلاب را ساقط خواهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار