فتح خرمشهر، فتح خون/ جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی:

دشمنان در جنگ به دنبال این بودند که بیداری اسلامی شکل نگیرد

امیر پورشاسب گفت: دشمنان در جنگ به دنبال این بودند که بیداری اسلامی شکل نگیرید و مستصعفان منطقه را ناامید کنند.
کد خبر: ۴۵۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 24May 2021

دشمنان در جنگ به دنبال این بودند که بیداری اسلامی شکل نگیردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عبدالعلی پورشاسب» جانشین رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (دوشنبه) در نشست علمی واکاوی عملیات بیت‌المقدس و تاثیر متقابل میدان و دیپلماسی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با بیان اینکه امروز عملیات‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌های جنگ در سراسر کشور تدریس می‌شوند، اظهار داشت: امروز دشمنان ما هنوز هم استراتژی‌های ما در طول هشت سال دفاع مقدس را بررسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس شش هزار کیلومتر مربع از خاک کشورمان آزاد شد، گفت: پس از فتح خرمشهر محافل سیاسی در سراسر جهان واکنش نشان دادند و عنوان کردند که باید آتش‌بس صورت گیرد.

امیر پورشاسب گفت: دشمنان در جنگ به دنبال این بودند که بیداری اسلامی شکل نگیرید و مستصعفان منطقه را ناامید کنند.

وی درباره نقش دیپلماسی میدانی در تقویت سیاست خارجی گفت: یک دیپلمات سیاسی با توجه به قدرت نظامی که از کشور پشتیبانی می‌کند از قدرت صحبت کند.

جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تا قبل از عملیات بیت‌المقدس در سطح بین‌الملل سازمان‌ها و کارشناسان بین‌الملل پاسخگوی دیپلمات‌های ما نبودند، اما پس از پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس معادلات برهم خورد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار