فتح خرمشهر، فتح خون/ نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

در عملیات بیت‌المقدس سپاه و ارتش از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود استفاده کردند

سردار علایی گفت: ارتش و سپاه که میدان‌دار عملیات‌ها بودند هر چه از جنگ می‌گذشت منسجم و هماهنگ‌تر شدند و ارتش و سپاه از تمامی ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود استفاده کردند.
کد خبر: ۴۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 24May 2021

در عملیات بیت‌المقدس سپاه و ارتش از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود استفاده کردندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین علایی» نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (دوشنبه) در نشست علمی واکاوی عملیات بیت‌المقدس و تاثیر متقابل میدان و دیپلماسی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با بیان اینکه مهمترین مسئله در جنگ این است که از ابزار میدان و دیپلماسی بتوانیم در راستای پیروزی در جنگ استفاده کنیم، اظهار داشت: عبور از اروندرود فراتر از گرفتن شبه جزیره فاو بود؛ در عملیات والفجر ۸ صورت‌مسئله جنگ را پاک کردیم و این بسیار مهم بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهترین دلایل فتح خرمشهر راهبر امام (ره) برای جنگ بود، گفت: مقابله با تجاوز همه جانبه دشمن و دفع آن و حفظ تمامیت ارضی ایران از مهنرین راهبرد‌های امام (ره) بود.

سردار علایی گفت: ارتش و سپاه که میدان‌دار عملیات‌ها بودند هر چه از جنگ می‌گذشت منسجم و هماهنگ‌تر شدند و ارتش و سپاه از تمامی ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود استفاده کردند.

نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تا قبل از فتح خرمشهر جنگ ما یک جنگ محدود و بیشتر در محدوده مرزی بود، اما پس از فتح خرمشهر جنگ شهر‌ها شروع شد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار