سردار فضلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پشتیبانی از مقاومت اسلامی ادامه می‌یابد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تأکید بر ادامه حمایت ایران از مقاومت اسلامی گفت: از هیچ کمکی نسبت به فلسطینیان مضایقه نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ - 31May 2021

آینده از آن مدافعان دین خدا است/ پشتیبانی از مقاومت اسلامی ادامه داردسردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص جنگ اخیر غزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: تجربه نشان داده که آینده از آنِ مستضعفین و مدافعان دین خداست.

وی افزود: امام خمینی (ره) در روزهای آغازین جنگ تحمیلی فرمودند از کید دشمن غافل نشوید؛ امروز کید دشمنان اسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی به مرحله‌ای رسیده است که جنایت‌های پی در پی را علیه مردم مظلوم فلسطین به کار می‌برند.

سردار فضلی عنوان کرد: به فضل و عنایت پروردگار، مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی امروز از روحیه پایداری برخوردارند و با همین روحیه معنوی و اتکا به دین خدا، از قطعه حساسی از جغرافیای اسلامی دفاع می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه خطاب به مردم مسلمان فلسطین گفت: برادر و خواهر فلسطینی! ما تا آخر این مسیر در کنار شما خواهیم بود، راه شهدا را ادامه می‌دهیم، از هیچ کمکی نسبت به شما مضایقه نخواهیم کرد و بر شهدای فلسطینی، مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها