مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

با ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ساری به مکان گردشگری تبدیل می‌شود

سردار «ملکی» گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران علاوه بر یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان مازندرانی در دفاع مقدس می‌تواند اینجا را به مکان گردشگری در شهر ساری تبدیل کند.
کد خبر: ۴۵۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 25May 2021

با ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ساری به مکان گردشگری تبدیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جلسه‌ای با «جواد طالبی» سرپرست شهرداری ساری با گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر بر ضرورت انتقال افتخارات دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: باید جوانان و نسل آینده بدانند آزادسازی خرمشهر با چه رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایستادگی‌هایی به دست آمد.

وی با بیان اینکه چهارم خرداد سالروز «مقاومت مردم دزفول» برابر موشک‌باران رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی است، گفت: روز دزفول، گرامیداشت پایداری مردمی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران اسلامی، هشت سال مقاومت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری در احداث پارک پایداری (مازندران درگذر تاریخ) افزود: ساخت این مرکز فرهنگی علاوه بر یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند اینجا را به مکان گردشگری در شهر ساری تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار