مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

کتاب‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» رونمایی می‌شوند

سرهنگ «سیدمحسنی» از رونمایی ۲ عنوان کتاب دفاع مقدس از استان یزد در ششمین آئین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 25May 2021

سرهنگ «سید داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری ششمین آئین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس که فردا (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم که به‌صورت ویدیو‌کنفرانس در همه استان‌ها برگزار خواهد شد، از دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به نام‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» از استان یزد نیز رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کتاب «از رفاقت تا طبابت» روایت‌گر خاطرات شفاهی «سیّد محمود اخوی میراب‌باشی» است که به کوشش «الهه آقابابایی اردکانی» به زیور طبع آراسته شده و به‌همت معاونت تحقیقات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گردآوری شده است.

سیدمحسنی افزود: کتاب «مهاجران» نیز روایت‌گر تاریخ شفاهی «محمود شاهپورزاده بافقی» از دوران هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در بهار سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار