حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار مهریز:

زنان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی نقشی اثرگذار دارند

«زارع‌زاده» گفت: زنان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی و اسلامی نقشی اثرگذار و غیر قابل انکار دارند و قطعا زنان فعال و اندیشمند ایران اسلامی با انتخابی درست و هدایت خانواده به سمت این جریان، نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات به‌خوبی ایفا خواهند کرد.
کد خبر: ۴۵۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 27May 2021

زنان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی نقشی اثرگذار دارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «رضا زارع‌زاده» فرماندار شهرستان مهریز، در جمع بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات، اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی با تغییر نگرش نسبت به زنان، آن‌ها توانستند حضور پررنگی در عرصه اجتماعی و سیاسی پیدا کنند.

وی افزود: امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی با عدم پذیرش نگاه سنتی نسبت به زن و ایجاد نگرشی نو، زمینه رهایی زنان از بند باور‌های غلطی که در ساحت دین ریشه دوانده بود را مهیا کردند تا زنان با پی بردن به ارزش واقعی خویش، توانایی‌های بالقوه خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برسانند.

«زارع‌زاده» با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی تا حد زیادی فرصت‌های برابری را برای زنان و مردان برای ایفای نقش در مسئولیت‌های بالای مملکتی در نظر گرفت، افزود: با وجود چنین نظام حقوق سیاسی و همچنین فرهنگ سیاسی مشارکتی، شرایط مهیا شد که زنان بتوانند حضور خود را در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در عرصه سیاسی به اثبات برسانند.

فرماندار مهریز ادامه داد: این روز‌ها دشمنان با هیاهوی رسانه‌ای به دنبال اهداف مورد نظر خود در انتخابات ۱۴۰۰ از جمله حضور کم‌رنگ مردم ایران در پای صندوق‌های رأی هستند که باید هوشیار باشیم.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مهریز یادآور شد: زنان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی و اسلامی نقشی اثرگذار و غیر قابل انکار دارند و قطعا زنان فعال و اندیشمند ایران اسلامی با انتخابی درست و هدایت خانواده به سمت این جریان، نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها