مدیرعامل سازمان اتکا:

سیستان و بلوچستان می‌تواند دروازه صادرات سازمان «اتکا» به منطقه «اوراسیا» باشد

سردار «حشمتی‌پور» گفت: فروشگاه «شهید نورعلی شوشتری» زاهدان، نقطه ورود ما به منطقه استان سیستان و بلوچستان است و این استان می‌تواند دروازه صادرات ما به منطقه «اوراسیا» باشد.
کد خبر: ۴۵۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 27May 2021

سیستان و بلوچستان می‌تواند دروازه صادرات سازمان «اتکا» به منطقه «اوراسیا» باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، آیین افتتاح فروشگاه اتکا شعبه «شهید نورعلی شوشتری» در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، با حضور سردار «مسعود حشمتی‌پور» مدیرعامل سازمان اتکا، «رضا سندگل» مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان و حجت‌الاسلام «منصور باقربیک» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار «حشمتی‌پور» در این مراسم، با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: باید به‌صورت گسترده در انتخابات شرکت و نقش‌آفرینی کنیم و زمینه را مشارکت مردم نیز فراهم کنیم تا به دشمنان ثابت کنیم که مرد میدان هستیم و با حضور خود، پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی بدهیم، تا دشمنان بدانند که مردم ایران همچنان پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و آماده جان‌فشانی هستند.

وی با اشاره به سه محور اصلی سازمان اتکا، تصریح کرد: تأمین اقلام نیروهای مسلح طبق اساسنامه سازمان و تدابیر ابلاغی  رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی و تحول در صنایع و واحدهای وابسته به سازمان اتکا در بخش تولید و کشاورزی و همچنین خدمات فروشگاهی، سه محور اصلی سازمان اتکا هستند.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: خدمت‌گذاری به نیروهای مسلح و تأمین امنیت غذایی آن‌ها از افتخارات ماست و به‌عنوان یک رسالت و مسئولیت سنگین، نیازمند کار شبانه‌روزی و جهادی است.

وی با بیان این‌که تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را حتی در دورترین نقاط کشور عرضه کنیم، گفت: عرضه خدمات باید به‌گونه‌ی طراحی شود تا جامعه هدف با کمترین زحمت به بالاترین کیفیت دسترسی پیدا کند؛ همچنین تنوع در کالاها با رویکرد کالاهای ایرانی و کیفیت کالاها و توسعه شبکه فروش، از اقدامات مورد توجه است.

سردار «حشمتی‌پور» خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار فروشگاه در سراسر کشور داریم که نیازمند توسعه و بازنگری هستند؛ لذا این موضوع نیز باید در دستور کار قرار گرفته شود تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی با بیان این‌که استان سیستان و بلوچستان در حوزه ورود به اقیانوس هند، دارای توانمندی بالایی است و سازمان اتکا باید در این حوزه ورود پیدا کند، تأکید کرد: فروشگاه «شهید نورعلی شوشتری» زاهدان، نقطه ورود ما به منطقه استان سیستان و بلوچستان است و این استان می‌تواند دروازه صادرات ما به منطقه «اوراسیا» باشد. با توجه به این‌که ۴ درصد جامعه‌ی هدف ما در استان سیستان و بلوچستان است، تصمیم داریم تا یک فروشگاه زنجیره‌ای اتکا دیگری نیز در شهر زاهدان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها