محمدعلی الحوثی:

حملات شدیدتری به عمق خاک سعودی در راه خواهد بود

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد: اگر عربستان سعودی حملاتش به یمن را متوقف نسازد، حملات شدیدتری از سوی یمنی‌ها به عمق خاک این کشور راه خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 29May 2021

حملات شدیدتری به عمق خاک سعودی در راه خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی گفت: اگر عربستان سعودی حملاتش به یمن را متوقف نسازد، حملات شدیدتری از سوی یمنی‌ها به عمق خاک این کشور در راه خواهد بود.

وی در این خصوص گفت: بدون شک در صورت تداوم تجاوزات نظامی علیه یمنی‌ها و ادامه محاصره، ارتش و نیروهای مردمی پاسخی به مراتب سخت‌تر از گذشته به متجاوزان خواهند داد.

الحوثی یادآور شد: اگر آنچه که رهبر ما یعنی عبدالملک الحوثی گفت، به وقوع بپیوندد آنگاه خواهید دید که عربستان سعودی به دلیل تداوم جنگ یمن با ورشکستگی اقتصادی مواجه خواهد شد. آمریکایی‌ها در جنایات سعودی علیه مردم یمن شریک هستند.

این مقام یمنی در ادامه یادآور شد: صلح از دیدگاه ما به معنای پایان جنگ است. در صورتی که جنگ علیه یمن متوقف نشود، سخن گفتن از صلح بی معناست. بنابراین، برای تحقق صلح ابتدا باید تجاوز نظامی علیه یمن متوقف شده و محاصره یمنی‌ها شکسته شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار