حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه «بوئین زهرا» عنوان کرد؛

«مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح»؛ ۲ راهبرد اساسی برای انتخابات

سرهنگ «مهرعلیا» گفت: «مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح» می‌تواند دو راهبرد اساسی برای انتخابات و متغیر بسیار مناسبی برای حل مشکلات موجود باشد.
کد خبر: ۴۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 31May 2021

کلید مشکلات کشور توانمندی های داخل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان «بوئین زهرا»، کلید مشکلات کشور را در توانمندی‌های داخل کشور دانست و اظهار داشت: کلید مشکلات کشور در پاریس، لوزان و وین نیست، علت اصلی و ریشه‌ای مشکلات اقتصادی کشور نگاه به بیرون از مرز‌های کشور است.

وی خنثی سازی تحریم‌ها و رفع تحریم‌ها را دو رویکرد برای عبور از تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: برای علاج و عبور از تحریم‌ها دو مسیر «خنثی‌سازی تحریم‌ها» و «رفع تحریم‌ها» وجود دارد، انقلاب اسلامی مسیر رفع تحریم‌ها را یک بار امتحان و چندین سال مذاکره کرد، اما به نتیجه‌ای نرسید. مسیر خنثی‌سازی و غلبه بر تحریم‌ها ممکن است در ابتدای کار، سختی‌ها و مشکلاتی داشته باشد، اما خوش عاقبت است.

وی افزود: پیوند انتخابات پیش رو با مفهوم انتخاب دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی، به معنای تغییر روند مدیریتی و استفاده از انرژی، نشاط، تلاش جوانان به‌عنوان علاج مشکلات کشور می‌تواند باشد. ضرورت چرخش نخبگان و سپردن مدیریت کشور به جوانان مؤمن انقلابی، روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که پیام آشکار و مستقیمی برای انتخابات دارد. بدون شک بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، زمانه تغییر و خانه‌تکانی فرا رسیده است و این امر موجب خواهد شد تا شاهد حضور چهره‌های جدیدی در عرصه‌های حساس مدیریتی کشور باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، برنامه‌محور بودن فعالیت کاندیدا‌ها را باعث گرم کردن تنور انتخابات دانست و گفت: باید برای علاج مشکلات اقصادی کشور، کاندیدا‌های عرصه انتخابات، برنامه‌ها کلید و محوری داشته باشند و این امر می‌تواند باعث گرم شدن تنور انتخابات شود.

سرهنگ مهرعلیا مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو راهبرد اساسی انتخابات پیش رو عنوان و خاطر نشان کرد: امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، پنج راهبرد اساسی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هستند، از میان این گزینه‌ها، «مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح» می‌تواند دو راهبرد اساسی برای انتخابات و متغیر بسیار مناسبی برای حل مشکلات موجود باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار